Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 29 November 2013

leaving Kelantan

Assalamualaikum
as you know SPM 2013 already over 
but SMP2014 not yet/...
omaigaddd!!
best nyee dedek abes SPM rase free gila
so for the kesempatan kite org satu family bording off to kelantan
muah muah muah
sebaik ade flight murah mase tuh..
so mama decide to bring us along yay!!!
 
THISSSS!!!

 best laa naik flight kann haha
tapi dini lagi best dapat naik flight gi london
sdeyhh ahh nk gak pergi paris

daa laa masa tuh aku selsema nk demam
pastuh masa aeroplane nk naik terpaksa tahan telinga sakit
pressure kann pastu pressure tu tolak kahak and hingus
bertambah sakit hidung
pastu aku bukak MP3 kuat2
hilang sikit pressure
pergh blaja physic bapak aku yg ajar bkak earphone kuat2

 and masa nk cari2 tempat duduk 7F
ada sorang abg pramugara tu tolong and adek aku biase laa x puas hati aku dapat tempat
tepi tingkap so dia gado laa ngan aku pastu abg aku tuh gelak2
jee daa la comel suare dia..
hahaha tetibe crush breaker laa  pulak ngan dia haha


 daa la mase tuh bwk buku physic makin bersemangat nak baca ade laa
abg tu daa la hensem
aku rase dia about 20 somethin laaa
teringat seseorag muka dia mcm aku kenal jee
#ferrastopfrombeingplaygirl
masa nk balik nanti aku mintak2 sgt dapat satu flight ngan dia lagi
rupa2nya masa balik tuh pramugara org lain
frust jee hahaa

 #np-buku physic

then bila daa sampai kite org split
aku mama and farid terus pergi Khalifah Suites
ayah and abg terus pergi SBP Faris Petra jemput dedek
aku nak ikut pergi faris petra tapi teksi nanti penuh ngan barang dedek
so aku pernah sekali jee pergi faris petra seumur idop aku
tu pown 2 tahun lepas...
waa citer sedeyh
x pee laa x de rezeki

then lepas daa check in pastuh masa penat2 tuh
mama ajak jalan2 KB tuh..pergh aku ngan bad flu ni terpaksa ikut laa
sbnarnyaa aku pown nk shopping gak
mula2 jalan2 jee kat area situ pastu daa jaoh jalan terus jalan kat pasar siti khadijah 
and pastu makan situ
daa la makan sedap but aku da la masa tuh x de selera #badflu
pastu lepas makan jalan2 lagi...pergi sana sini..shopping
pastu pergi klinik homeopathy x sangka bapak aku ade kelulusan 
perubatan homeopathy ...
kalo aku nk jadi dr mcm tuh prefer x yah laa sebab x leh buat duit sangat
sebab ramai yg x kenal perubatan
tapi mungkin kalo bende tuh daa femes boleh laa kot
pastu petang makan nasi lemak kukus
hmm bunyi macam sedap tapi aku x makan pown
bila makan sesuap  x rase papew sebab #badflu
 
then balik hotel...
belom setengah jam aku berehat solat ape suma
mama aku ajak gi KB mall
pergh mama x mengerti penat
pastu pergi la sana
kebetulan sale perghh aku mcm beruk laa shopping
mama beli kasut clarks aku beli kasut verns sampai dua pasang
 
then pukul 9 balik
masa dalam perjalanan tuh mama suh abg van tuh berhenti beli ayam percik yati
besttt tapi drive thru jeee
malam tuh aku tido nyenyak gilaa...
aircond
tapi flu aku niyh la
 
pastu esok tuh pergi rantau panjang
guess what aku beli ape???
 teddy bear yg besar dia mcm adek aku...wahhh best giller peluk
pastu bawak pergi airport semua pandang masa nak masuk dalam deck atas kapal tuh
sampai x muat haha terpaksa akak pramugari tuh masuk kan betul2
 
tapi seriesly aku enjoy
dengan duit yg abes 100 lebih memang banyak gila berlanja..
kalo aku keluar 100
bapak aku mungkin 1000 or mungkin 2000
ntah laa so terima kaseh banyak2 to my parents!!!
 
love them so much 
and one thing aku x paham cakap kelantan
kalo nk amik order abg aku yg ckp kan..
""tea O beng see...""
apekah??

thats all from me but remeber my words
WHEN YOU'RE GOING A VACATION WITH YOUR FAMILY
ENJOY EVERYTHING! AVOID TWEETING AND FACEBOOKING OR WHATEVER
THINGS THAT DISTURBING YOU ON THE JOURNEY!

ADIOS >.<

No comments: