Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 17 November 2013

best class ever

dear classmate
I dedicate this post specially to you guys
this is what my deep impression for you guys throughout 2013
its been a nice year I spend with you guys
and apparently im very sad to leave you guys and for the streamingclass
may we stand a chance to sit on the same class next year

back to reality
SPM is just around the corner
so good luck guys!!!!!
*jomcakapmelayu*
sorry kalo terperli terover semuater laa
bee sporting guyss!!

 starring :

mat don :3

don kau suka wat lawak
semua lawak kau aku gelak tapi kadang2 aku krik2 jugak lawak kau
ketua kelas yg gila kuase..daa dpt jawatan nk jawatan jugak lagi
haha
pandai sebab tuh masuk kindi..
takut serangga..sampai lari kelas
kau nmpak sngt ank mak..manja

zulfiqri:3

eh nk tanya memang semua badar pendiam ehh?
okayh abaikan..zul bagi aku kau
otak genius cuma kau mcm aku jugak x de rezeki dulu PMR
so let gone be bygone kayh
lawak kau menjadi tapi dalam muka series..haha
kau org yg beat aku..aku salute kat kau!
tapi kau bajet comel..series bajet..
eh nanti ajar aku tau..haha

Ue:3

teringat kehambaran kau mase kite tinggal 12 org jee baru
haha..sorry gila 
rainbow candy...pendiam dan banyak mendiamkan diri
tapi bila bercheghitaa ngan mell x tahu nk abes bila
drop2 kerja kau tapi aku x kan kalah...
perangai kau mcm budak2
alak aku tgk ko mcm sunyi jee dok kindi
busy ngan prs

jimbo:3

hey uncle booo! haha
beruban mesti banyak belajar kat umah kann
muka kau tak bersalah bila buat lawak
kau lebih banyak bagi motivation kat kite org berbanding ckp kosong
thanks a lott ajar aku mana yg aku x tahu..
tahniah berjaya jadi jambu cikgu hashimah
jeles gak ahh cikgu asyik puji kau...
daa fit daa skang...rugers patotlaa
nanti aku join rugers gakk ahh...
cara kau ckp slow2 nampak naa kau penyayang
*tersilap puji

Mad:3
 budak melaka
budak hot twitter budak rugers
pernah wat kes budak niyh sebaik nama daa clear x tahu laa ade yg tak clear
pergh muka matang...series abis...banyak buat tradmark kat dalam kelas
#ehbaeklaa
kau sebenarnya nk perubahan tapi kau belum mampu
lek mad lifes not too short...
bercakap kau mcm berbisik..aku pown x tahu kau ckp bahasa korea ke jepun..hahaha
tapi ann pandai pulak tulis cina
bila suh ckp cina x nk..naseb kaulaaa..
tapi mad ni penyayang kat adek dia *agaknyaa laa

aidil:3
org yang baik....
tapi bila ckp meraban jee kerja..muka mcm nk mintak mc hari2 je
baik dengan haiwan mcm bunny
selalu menegur ke arah kebenaran
suka pendam masalah sendiri
daa laa x nk citer
pandangan yg luas..
but a little bit bosan >.<
kalu waktu addmath x tido x sah kau niyh
pastu marah2 x paham add hahaha

ammar:3
jiran sebelah..haha suka borak bila wat kerja sekolah malas gila
daa laa suka ponteng sekolah mcm sek ni bapak ehh punyaa
ank prof kann tung ah kaya
too dare social...
kalau x siap kerja sekolah kerja dia kopi pasta
dia pernah kata dia x sanggup tgk perempuan nanges *yeke?
have a break with his gf since masuk STJ
*if that was the best*
suka kawan ngan perempuan
caring
daa laa malas nk puji tapi kau ter over annoying bagi aku
two faces

razif:3
 macho+maturedterlebih=matchord
papew jee laa aku ingat lagi waktu kau first2 masuk
ramai budak kelas atas tanya aku pasal kau
sumpah rimas nk jawab
differ from what my first impression...
trademark kau #keranaape?
kau suka belaja..stress aku tgok kau asyik2 belajar jee
pandai kemain lagi 
#serioustalk have u any affair with yura? IDK#
hahhaa...kau jenis ammar gak suka rapat ngan perempuan
baik laa jugak..
hahaha

YBee:3
ni nk komen menjelaa niyh
kau selamanyaa musuh aku x tahu kenapa sebab kau anoying gilos
kalo boleh aku tumbuk lelaki daa lama kau jadi org pertama...
hegeh itu memang trademark kau kann
asal kau suka senyum2 kat org yg x dikenali ah??
semua org takut gila ngokk
and one more think dont make me think you are gay please >.<
time2 aku nk drop kau mesti ade org backup kann
asal ahh?
sebaik fudge join aku hakhakhak
serabai laa kau dengan meja kau perghh..
kerja sekolah nk tunggu razif and aidil suruh baru kau nk buat kann
make some different sikit laa yb next year SPM

adib:3
 pergh gambar ngan couple ict jee
kau sesuai ngan PBSM laa bila hari rabu..
hahah koi jee
kau pelik ahh rapat ngan shitake
perghh hahaha...
kalo bercakap kau memang laa yg paling bising...
tapi baik ngan perempuan protective
amir badar to be sebenarnyaa tapi bonda x sahkan
hahaha ex shams tapi aku x pernah jumpa dia time f1

ikmal:3

botak :D
muka seiras jaden smith serious x tipuu kann atie haha
kau suka wat muka bajet comel and suka tegur org bajet peramah laa kiranyaa
jambu ustad mus haha..weng sebab muka kau mcm laweng
thanks belanja magnum balik harituh..hahaha
suka wat lawak yg disekalikan dengan mukatroll
aku kagum ngansemangat kekawanan kau
x pernah tinggal kan kawan yg ade di belakang
aku org pertama berani tegur suare kau sedap waktu bicara berirama TK
happening laa kau x pernah nampk ade masalah
untung laa awet muda :P

Nazrul:3
 bro paling tinggi kat kindi
main basket laa kann
pelik x tahu nk tulis ape sebab x rapat ngan kau laa bro
yg aku tahu kau bff fuzah
daa mcm aur n tebing daa
#amekaw kuar pribahasa
hahaha

sufi:3
baik sopan santun peramah banyak ilmu fremanson
semua ade kat kau badar laa kan...
aku penyokong utama kalo kau jadi amir badar #politik
hahaha...kalo org suh citer laju jee kau cite
bagoss laa byk ilmu dunia..belajar ape yg x de dlm buku...
aku ni haa belajar ape ade dlm buku jee
pergh up to date jugak laa dengan dunia gig gituu
hahaha..kau x suka gaul ngan budak baru nampak naa
pandai x yah cerita laa haha.. budak lama...
budak baikk..
susah betul nk ckp dgn org mcm kau..haha papew jee laa

fansuri:3
aku rase kau ade masalah mental #mentalabuse
sebab tuh x henti2 kaco shitake..
hahaha
kau ade keunikan muka tersendiri satu hari x sah kalo x buat muka plastik
perghh hot laa jugak kau niyh...
suka marah org suka hati kau kadang2 aku rase kau kuang ajar ngan cikgu
tapi kau ramah
mudah ditegur
kau ni pelik2 belaka...cerita kau ngan shitake bagaikan hikayat 1001 malam
tak pernah abis...
best laa kawan ngan kau..x pernah nk mengecewa kan org
kadang2 kau perahsan
ingat lagi kau ckp..
"mesti ramai org nk amik gmbar ngan aku kalo pakai blazer prefect an"
perghh...sentap..tuptup x jadi pown prefect tu laa masa percu  x nk buat keje elok2


 okayh enough with the boys now its girl time
sorry kalau aku terlebih emo untuk menyatakan
isi hati aku kepada kawan2 aku..aku manusia biase lemah walaupown sado :D

starring:

Dayana^_^
best friend aku sejak aku asuk STJ lagi ingat lagi dia la teman aku dalam dorm masa f1
dia pernah nanges sebab kawan *how sweet*
I admit dia memang lebih tinggi drpd I
aku nk sgt kita satu kelas lagi
kite org rapat gila sampai family aku kenal ngan dia
and x leh blaa adek aku ejek dia ade gigi transformer hahaha
dia badar org yg straight slalu kene tipu ngan aku skang daa tak/..
dia slalu buat lawak kekadang bukan org gelak lawak dia tapi muka dia laa lawak
dulu masa kegemilangan dia masa f3 sumpah aku jeles kot
sampai dapt 8A and aku rase malas gila nk ajar org lagi
tapi dia laa yg byk kasi aku semangat
kau lah jatuh bangon aku dayana..kau malina and raihana sama jee
bestie forever...
dayana x pernah x bagi aku hadiah kecuali masa f1 sebab baru kenal
hahahaha and then bila tahun niyh aku try nk pecut dia dlm akademik
tapi lek dayana aku ade nanti ita belajar sesama eh...
kawan aku ni hot gila..kalao kat luar..hmmm aku rase aku jee tahu citer dia
hahha...syg kau dayana
sob sob sob >.<

mell^_^
org nyaa bertubuh kecil
ahha sorry laa aku selalu ejek kau..
kau byk bagi motivasi kat org kau sgt rajin bak kata iza
selalu cakap "streessakungankau"
hahha tu jee laa ayat dia
pemangkin aku dalam prefect ingat lagi masa dlm kekusutan malam tuh aku cari kau ngan syida
yahh you are my sebelah doormate
daa mcm dormate aku daa
sayang kau mell
tapi suara kau mcm panggil katak #kayhkejamsioot
terima kasih kerana menjadikan locker kau locker aku
kau lebih rapat ngan manusia..aku x de laa hot mcm kau kann aku paham
mell kau laa penenang jiwa aku masa aku bertelagah pasal prefect

shitake^_^
ni gangsterr terbaikk...haha
kau laa sahabat aku dunia akhirat
kau banyak share ngan aku coklate, pengalaman semua laa
aku ingat kau bengis *tgkdarimukalaa
rupanya baikk...thanks malam tuh kau pujuk aku
tapi kau suka ann drop aku..aihh sabarlaa ye fan
hahaha..nasi mak kau sedp ahh tahun depan kita bukan dormate..
x dpt nk makan makanan kau lagi
tapi best laa jadi kawan kau x pernah tinggalkan aku sorang..
peneman setia laa...aku haarap kau k8 tahun depan boleh aku jenguk2
hahaa...thanks segala nasihat kau utk aku jadi org...
jgn buat muka bengis..senyum laa nakk :D
hahaha...gamblee laa kawan ngan kau hahaha

atie^_^
what the fox say hatiehatiehatieoahhhh!!
atie seorang yg nmpak pendiam tapi bising
sekali menjerit perghh kalah cikgu kang suara dia
cakap daa laa slow...thn depan nk hadiahkan loud speaker kat atie ahh
haha
peminat setia jaden smith hahaa
sorry a lot kalo aku ade sakat kau..
tapi kan kau suka support ribena, pensel, calculator, milo utk aku thanks atie
 pelik..muka kau mcm barbie laa
tapi kalo aku kasi panahan mata aku kat kau mesti kau kalah...

zue^_^
uztazah kindi..mesti berubah start masuk STJ kan
biase laa STJ sekolah agama..badar pown cukup...
aku suka ejek gelak kau...mcm annoying pown ade..
jiran YB...
mesti kau suka YB kann harap2 iza tak marah laa hahaha
org yg kuat semangat tapi suka menanges..
hanyut dlm imaginasi dia jee daa x pikir org daa

iza^_^
izaaaa!!! dormate to be...muka troll face kau rank 10/10
kau suka menilai org selalu kaitkan org dgn lagu jiwang kau
abes laa aku thun depan memang bermandi lagu jiwang laa ngan kau
kau suka sgt puji org..tapi x tahu nk puji diri sendiri
kau ade semangat utk belajar tapi mungkin kau perlukan masa kot
kalau kau x de x dpt laa dgr lawak..
hahaha...budak jelebu laa katakan
ingat lagi ramai batch kita usha kau masa kau first2 masuk
kau suka bercerita kat org..smpai aku nk tidoo pown x leh sbb kene layan kau
jalan mcm fansuri...muka cute..untungahh

awin^_^

awin comell #kakakhijau
dia laa yg first2 pangil aku feghaa feghaa
thats why laa nama twitter aku bende tuh
haha...awin suka layan org pastu buat muka comel cengituu..
memang best laa ckp ngan dia sebab respon dia bagus
sesuai jd PRS
dia kelemahan dia adalah goy ngan bunny..
sebab dia kata bunny cubit sakit..
dia pair ngan suffi
sampai skang asyik kene ejak ngan sufi...hahaha
untunglaaa 

bunny^_^
bunny kau laa kawan dunia akhirat aku
sedia membantu aku dalam kesusahan
susah nk cari manusia mcm kau
baiknyaa hati kau x pernah pown merungut kalo aku sakitkan hati kau
thanks a lott hantar aku sampai balik umah
kau geng gig lagu eng ngan aku
kita suka bajet2 british sesama...
daa la pandai melukis..gambar aku kawin tuh selamat aku letak dlm kotak treasure aku
hahaha...cepatlaa abiskan buat komik tuh nk tgk kesudahannya taon depan..haha
THANKS A LOT DEAR :D

AllaY^_^
dormate aku!!thanks for the minion
kau menipu kau senyum rahsia kau semua aku tahu
daa dua tahun aku hidupngan kau dalam dorm hahaa
kau kedekut tapi baik hati..
terer main chess laa gak...
ade adek yg annoying x tahu laa aku kenapa kau x settle dia..
mesti goy ngn mak kau kan..
papew jee laaa
kau suka ungkit2
kau gelabah kalo mandi lambat bangon lambat...
kau suka berahsia..
yg aku tahu kita dua2 ade rahsia pasal crush
sayang kau nanti aku jaga minion kau elok2 ehhh

fudge^_^
fudge seorang yg gelabah..mulut mcm M16 daa x leh nk stop kalo membebel
x leh aku hidup ngn kau niyh sikit2 daa emo..
pergh bila marah memang sorang pown x leh kaco kau
prs berwibawa..
tabik kau punya nota...
mcm nk buat buku teks second edition...
haha...pernah give up ngan chemist..lek ehh bawak bersabar
ade seorang ibu yg dipanggil umi
best gila umi..tung ahh dpt mak suka masak
kirim salam kat umi yee

fuzah^_^
buudak thailand
hahha...pernah gado ngan aku..
malas nk layan
emo and suka ikut kepala sednri
papew pown memang rapat gila ngan nazrul suweet pown hader..
haha..kekadang aku jeles
pandai chemist mcm kakak dia..
PMR 8A and candy heart forever
perwatakan nya bersahaja..rilek gila

dini^_^
budak yg control comel seringkali ku mengejeknye plant cell kerana
bentuknya 4 segi haha
main2 jee laa dini...dia suka manja2 ngan org terutama bunny
suka wat org cair
kadang2 terover pown hader..
suka merajuk...ye laa perempuan melayu terakhirkan
budak niyh hot nii..kalah dayana si caple dia
hahaha

fai^_^

seorang yg penyayang pandai masak daa leh kawin daa
pandai sangat
suka bercakap..kalo bercakapngan dia memang susah nk suruh stop..
kadang2 aku bagi alasan nk tido..
hahaa sorry fai..
tapi fai senyum comel kalah aku
ye laaa aku kan sape jee


yura^_^
 hey my caple...
suka belajar sebab tuh aku suka kawan ngan kau
pergh annoying kemain lagi
aku suka buli kau
thanks jadi sahabat aku..nanti SPM kita belajar sama2 eh
kau kan pandai kene laa tolong aku
kura2 aku simpan leklok tau..kirim salam kat alia
yura ramai peminat..perghh...
belon laa rafiq laa don laa semua nya
aku ade rahsia pasal I****
hahaha just keep in the hush kay between u and me

thats all aku dpt katakan jika tersilap cakap maafkan aku..
okayh daa yg terlebih puji tuh jgn kembang kempis yg mana aku terkasar tuh anggap laa
sbg modus operandi membaiki diri :D
sayang korang sebenarnya
tak tahu korang cemana nanti tanpa aku ceyhhh :P

adios:3

No comments: