Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 23 November 2013

My collections

Hey there good to see you again
well today I wanna share with u guys about my teddy bear
tipuu la kalo perempuan x minat teddy bear
kalo x minat pown mesti ade simpan satu kat bilik ann
*tak baek tipuu baek ngaku* ://

okayh ni laa cerita dia ENJOY :3

DOMOKUN :D
 

Aku beli dia dekat Surabaya, Indonesia
masa tuh tngh popular la trending soo aku minat gila domo
sebab muka dia pelik sesuai jadi kawan aku haha
setiap malam aku kene peluk dia baru laa terlelap
dia laa kawan setia aku kat asrama

HELLO KITTY :3


ni ayah beli kat Jepun masa tuh ayah kerja sana
masa tuh aku kecik lagi
so bear niyh daa tua tapi dia x besar2 lagi...
ingat lagi masa tuh aku gado ngan dedek sebab dia wrestling hellokitty
abg pulak sibuk nk bukak bunga lavender dalam perut dia..
masa tuh ade pewangi bunga lavender
pastuh abang curi dia kata nak wat experiment
ntah papew laa

TEDY  X DE NAMA :3

 

sayang gila bear niyh 
baru dapat harituh ayah beli kat KLIA...dia baru balik drpd Sarawak harituh
ni hadiah aku sempena aku dapat No 6 dalam batch SBP diagnostik akhir tahun
hahaah thnkss ayah
sekarang aku daa tinggalkan Domo sebab teddy niyh
so any idea with its name???

MINION :3

 

Allay kasi masa switching hadiah jamuan akhir tahun Candy harituh
x sangka aku akan dapat bende niyhh
Alai laa manusia pertama selain mama and ayah hadiahkan aku teddy bear
nice!!! thanks dormate >.<

TEDD:3


ayah beli kat UK masa dia study dulu\
lama gila bear niyh
ni zaman aku kecik2 gak
sebenarnyaa ni dedek nye  tapi dia mcm x nk jee aku amik laa
kesian daa x de mata daa bear niyh tuu laa asyik2 campak je

GOKUN :3


aku beli sendiri kat LOst World harituh
 seriesly sakit hati tgok bende comel haha harga dia comel gak

 THE LITTLE :3


ni banyak dari org kasi
and mostly banyak aku beli and banyak drpd zaman kecik2 aku
yg panda tuu daa berkurun daa since abg aku kecik2 lagi

NEW :3


 yg froggy tuh beli kat GMI masa tuh ade graduate
so kat tepi hall tuh ade jual bunga2 bear2 so belikan bunga+bear utk farid
yg telahpon graduate drpd UPSR nyaa
hahaha jeles gaa ahh dia dpt bear besar..
nk curi laa lepas niyh dia nyee hahah

Aku memang minat bende comel2 niyh walaupon umur aku x laa secomel mana 
hahah so kalo confused nk kasi aku hadiah apee
haa boleh laa belikan aku bear utk dipeluk *wishcome true*
hahhaa
thats all papay

ADIOS :3


No comments: