Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 24 November 2013

My Result

Assalamualaikum :3
hari ni aku nk citer pasal result Diagnostik SBP F4 2013
memang susah laa soalan2 dia esp Addmath and bio
tapi Alhamdulillah I try to manage iit
berkat usaha aku selama niyh
and kawan2 aku yg x putus2 bagi aku semangat bila aku daa fed up study
tipuu laa x pernah fed up kann
and to my family esp dedek yg bajet2 ngan aku

so this is the result 4A 3A- 1B+ 1C
wahhh memang x leh blaa kann C tuh BIO
my favourite paper...ntah laa maybe aku terlampau tertumpu kat subjek aku lemah kot

Dapat no 6 dalam batch and dapat no 566 SBP
itu daa cukup membuatkan mak bapak aku bangga 
thanks Ya Allah
 Alhamdulillah semoga prestasi aku dapat ditingkatkan

 kepada Ainatul Mardhiah my fellow friend
Wan akmal budak genius
tahniah sebab dapat 100 lebih 
tahniah gak kat budak no 1 SBP
budak sultan Alam shah..pergh mesti mak bapak kau bngga kann
 teringin nk jadi mcm korang semua
 and good luck SPM batch 1997
korang semua pandaai2 belaka

mak aku cakap:
"maintain farah jadi macam dedek tuh"
hmm asyik2 dedek

ayah aku cakap:
"ayah doakan anak ayah dapat jadi doktor"
thanks ayah
thanks jugak sebab kasi hadiah kat farah 
nice :3
 

to dedek :
I actually proves to you that my PMR is just the beginning
doesnt matter what you get
but I will forever beat you >.<


 this is my result actually teacher x tambah satu markah lagi kat CHEM
dia kata nk tambah entah laa maybe kot tu sebab nya dari no 5 and then refresh balik dapat no 6

this is my SBP ranking
dedek cabar dapat 1000 keatas
and Alhamdulillah cabaran diterima hahaha

from above aku identify ade budak yang aku kenal
budak coc dua org Bilal(611) asma (617)
zulfiqri classmate aku (630)
semuanya ranking yg sama that is 566
termasuk Zai 566 gak
tahniah guys!!!

thats All...
sebenarnyaa post ni bukan nk berlagak but just panduan hidup untuk maju ke hadapan
ini buat diri aku and kawan2
take it in positives view

ADIOS:3
 

No comments: