Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 23 November 2013

Motor Show 2013


Assalamualikum...
wahh just get back from thisss expo tired but having seriously great experience there
actually x minat cars pown but my mom ajak so pergi laa
allaaa daa besar nanti minat kot hahaha
pergi sana banyak gilo kereta branded.. :3
rase mcm x cuku je bila just pandang
nak bawak balik satuu 
tunggu lucky draaw la nampaknya
mama nk sangat menang CR-Z tuh
aku doakan mama dapat Aminnnn!

then masukk waaah!!! seriusly terpegun first2 jumpa vols wagen jumpa lak
bettle perghh heaven comel :3


pastu pergi kat maybank jumpa lagi bettle
hahha


aku x suka sgt laa tempat tuh
kalo model tuh pakai tudung labuh x pee laa
perghh aku terpaksa pandang bawah laa jugak
sebenarnyee kat situu aku n mak aku kumpul paper beg jee hahha
aku ade beli beg Volkswagen  comell ala2 classic gitu
nanti aku bawak sekolah
*showoff hahhaa

perghh lenguh gila kaki aku jalan2 kat PWTC
sebaik naik KTM kalo naik kereta memang sambung shopping laa
bukan x nk naik kereta
daa laa x de parking
then memenatkan bapak aku
pastu jammed laak tuh

pastuhh masa nak balik KTM
kite org berpecah sebab ade yg daa ternaik and ade tertinggal hahhaa
tapi Alhamdulillah okayh jee best lak tuh
pastu rafiq kata dia pown pergi gak
sebaik x jumpa aku

PICTURE OF THE DAY



PICTURE SPEAKS LOUDER THAN WORDS
https://www.facebook.com/farahizzati.rosman/media_set?set=a.770088569672949.1073741838.100000154409232&type=1

No comments: