Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 7 December 2013

Big Bad me

Assalamualaikum!!


Alhamdulillah tercapai gak cite2 pergi Big Bad Wolf 2013
aku daa lama menanam azam nk gi sana 
sebab aku seronok tgok kawan2 aku pergi sana beli novel

seriesly kat sana memang pesta sakan buku laa
bayangkan buku 40-50 ringgit aku beli dekat popular and MPH
kat sana die jual RM 8 memang gila laa aku
sebaik saja masuk aku terus belek buku
aku pegang buku dalam 6-7 biji laa jugak sebaik adek aku carikan kotak
hahha
mana tak nyaa semua or pergi sana bawak beg bagasi ade tuh satu family sampai 2-3 kotak
bapak ahhh...

pastu bila daa nak bayar tuh aku kecek ayah suruh belanja
akhirnyaa ayah bayarkan semua
thankss a lot ayah!!!

pastu masa pergi the mines x sangka dapat jumpa dayana and awek abg dia
sebaik dia tarik lengan aku
dia yg perasan aku tapi x jumpa lama laa daa naik lift daa
masa tuh pown aku daa nk balik
and bila post kat Fb rupanya ramai gak laa yg pergi sama
sorry laa sesangat sebab tak perahsan korang
ye laa mana taknyaa kusyuk baca buku pandang bawah je laa mana ade pandang atas
hahaa

This is the book that we purchased one family
certainly banyak buku aku..hahaha...


but ni JEE buku aku..hahhaa

pergh sebaik pergi ngan ayah kalo x,
x de sape nk bayar buku banyak2 tuh
haha thanks a lot ayah
yg paling best nyee dapat buku JB yg 3 thun lepas aku nk beli
akhirnya 3 tahun berikutnyaa dapat beli #tercapai
balik umah dgn perasaan gembira >.<

Adios :3

No comments: