Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 7 June 2013

third BM novel

assalamualaikum!!!
actually semalam stay up habiskan novel 
SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA
*baek stay up abiskan biologi tuhh
cehh..hahhaa biau laaa
den daa siap bio..kau ape tahu
hahhaa
"org promote tuh yg comel sgt"

hahaha...tepat jam 2.02 pagi aku meleraikan genangan air mata 
habiskan novel niyh
terus aku peluk novel tuh...
bangga kut abiskan novel melayu yg ke 3 pernah aku baca
*jet jet jeee
hahaha....
SUMPAH AKU NAK PROMOTE SKANG NIYH

baik korang yg minat drama kat TV3 tuh beli novel baca
sebab kat TV3 x beberapa sweet sgt
biasaa laa takkan sensored nk tunjuk
marah pulak isteri izzue
marah pulak pakwe tiz kang
x pasal2 kene *balingpopcorn
seriously aku daa nanges dua kali
citer kat TV3 tuh byk cut2 babak sweet

*kenapaakuobsessangatniyh*

pastuu bilaaa daa abis novel tuh 
aku sambung tidooo
ingatkan mimpi hero rupaanyaa
kosong jeee
hmmm xpe laa bukan rezeki
sebab tuh pagi niyh aku dok stalk youtube
pasal hero...
haih...yelaa budak asrama
esok den daa balik daa sekolah terchenta tuh

apa2 pown nice novel...
best gilaaa
nak tahu last2 tak???
nak citer laa niyh...
camnii...
eh jap x de makna aku nk citer deee...
bazir jee 30 hinggit aku beli novel pastu nk bagi tahu ending kat korang
papew pown BELILAH....

pasal novel ni jugak laaa
aku x rasa mcm couple2 yg lain utk bercinta sebelum kahwin
so Im single and not available...
nk abiskan belajar dulu...
jadi doktor
balik ireland baru cari MR RIGHT

review:3
gelak->gelak terbahak->sengih->sedeyh->nanges->senyum->sedeyh->meraung gembira!

No comments: