Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Thursday 6 June 2013

Plan A


Assalamualaikum!!!
hehehe...
akibat demam SSID yg hebat diperkatakan seluruh dunia
aku pon join ahh sekali demam tuh..
ni haa SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA


ape lagi kerja aku..
stalking laa hero dia..
sapekah??
IZZUE ISLAM
hensem x hensem tak? *farah tottaly nut



wahhhhhhh..sangat cuteee bila dia buat muka
*first time obses ngan bende2 niyh
 sumpahh best gillos citer tuh...
aku sanggup escape prep jumaat semata2 citer tuh
goy tak?
pastu ade yg episod x dpt tgk tuh aku tgk kat sini
silaa laa bukak...
sweet abes kalah korean dramaa 

and x menyesal aku spend time sampai kol 3 pagi tengok bende niyh


Aku smpai sanggup beli novel SSID
and tenyata jauh panggang dr api
dlm tv x menunjukkkan yg dlm novel
as matter as fact
perghhh novel dia byk sensored...kat TV x nk tunjuk laaak
sebaik aku daa beli novel
cehhh
and tetibe malam niyh baru tahu pulak yg dia tuh penyanyi
aku rasa mcm nk #balingpopcorn jeee
AKU BARU TAHU??
memang kalo qilah x kasi tahu aku memang aku x tahu laa weyh


tapi mcm sedyh poown ade gak
yelaa baru kawen harituuu
masa aku kenal org hensem masa tuu laa dia nk kawen
hmmm...biau jee laaa
redhaaa je ngan bende tuh...
but the gimmick still on but I still had a crush breaker 
ni haaa isteri diaa...
Awin...
*terasa farah azwin...tungg ahh
aku lagi comel kot...
awin nurin tuh kejap pakai tudung kejap tak...
ni laa orang Melayu...
eh silap..org MALAYsia..
dengan PA diaa jee kawen...2 jun hari tuh
dia ade kasi kad undangan tapi aku malas nk pergi
#ceh citer sembang padu



pastuhhh chat ngan dayana sampai kol 2 pagi pasal dia
x sangka pulak dia join demam Izzue
hmmm ape lagi bukak citer ahhh
idea dia leh tahan sewel...
ade ke patut nk ajak geng jiboi and geng putrajaya goy
isteri izzue sampai cerai...



pown boleh laa dayana...
but seriouslyy fun laa bila stalk2 izzue..
hahha.. first tyme den buat camni kat pelakon melayu
jarang sungguh...
hahaha...
Jet jet jeee

KLAAAH...BYe..
ADIOS :3

No comments: