Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 2 June 2013

Genting Highland trip

Assalamualaikum
baru balik drpd Pahang
seriouslyy best gilla
first pergi Genting Highlannd
pastu turun pergi janda baikk
merasa laa lepas daa sepuluh tahu x dtg
 
actually patotnya gerak gi singapore tapi bpk aku masa tuh
malas gila 
and penat balik kerjaa
hmm x peee laaa aku akui bapak aku busy lately niyh
pahang pown jadii laa
tu pown sebab mak aku x tahan kite org merengek nk berjalan
yee laa mana x merengek nyee
parents kerja

kite org satu family pergi ngan family kak asmah
sian kak asmah
ibu tunggal yg try nk gembira kan anak

best laa jadi budak2 kawan ngan yaya and mashitah
kira mcm merasa jadi kakak kejap laa for die org
maklum laa x de adek perempuan

tidoo kat homestay jee
ingat kan homestay mcm ala kampong siket
ni tak...
mcm daa bukan homestay daa aku tengok
daa lebih kurang chalet daa
paling best kat situu sebab mandi sungai
ahhhh aku daa lama x swimming and daa lama x merendam
so
nikmat gila
pagi2 x mandi lepas solat
cari breakfast kat roadside
pastu terjun sungai
 
paling best bila makan malam
ayah carii laa kedai makan kat janda baik tapi daa lama pusing 
ade laa jumpa SATU jee kedai makan
ahh layan ahh
pastuu tgk ramai gilaaaa
sebab mase tuh baru ingat yg pahang lawan JDT suku akhir...
hmmm memang ramai ahhh
pastu abg aku kata
NI KENE SOKONG PAHANG NII KALAU X KENE PUKUL
 pastu adek aku ade terjerit bila JDT goalkan
perghhh..memang org pahang pandang x puas hatii
hhahaha..kelakar jee masa tuh

hahaha
pastuu amik gambar and inilah hasilnyaaa:
 
 
 menunggu genting sky way..dekat sejam jugak leh naik


 peace :3


with Resort World
 
 
At theme park


dearest siblings


gummy bear


GWIYOMI!!


tetibe jadi ayuuu :3


sungai


tata..going back ;(

FOR MORE PHOTOS:

okayh laaa 
ADIOS...:3

No comments: