Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 28 June 2013

My sweet 16

Assalamualaikum....!!!
uhhhh I was so really damn happy cuz now
I am sweet 16!!!!
yay..thats mean that I was so big enough...
though enough

thanks to the wishes and present...
to these guys, thanks for the crazy present and card of coz;

Fatihah(my adopt sister)
Zunnah(adik dorm)
natasya(adik dorm)
Kak Awa(akak dorm)
Shakira(f4 baru)
amirah farhah
Dayana
Malina
Faizatul atikah
nurina asyura

This is their astonish present
sayang kamoo semua!!



thanks a lot for putting much effort to cheer me on that day...
tepat 12 malam aku kene renjis air ngan mel...
masa tuh daa laaa Iza and Shida(k) torture aku pasal YB...
cuba laa torture ngan izzue islam kee taylor lautner ke
ape ke...ni tak...
x de lagi ensem ke??
ntah apew apew ntah...
daa laa x jadi...
awin buat muka innocent jee...
muka awin daa memang kantoi sgt nk prank aku...
pastuh tepat kol 12 adek dorm mel semua nyanyi lagu utk aku...
pergh terharu sampai peluk domo aku mase tuh...
terasa disayangi laa gak

paling terharu bila baca ade surat drpd seseorang niyh..
nanges gak laaa...hahhaa...
thanks dear :D



budak kelas aku siap rancang nk goyy aku..
hmmm last2 x buat...
sebab takut ngan aku lah tuu..

thanks sangat sangat sape yg wish dalam FB
eventhough korang just tulis 'HB'
but still bermakna laa jugak...

cikgu amira laa 
cikgu yg first wish aku
hekhekhek...
thanks cikgu sayang cikgu...

jumaat tuh da laa mama and ayah and farid pergi vietnam
masa org call, die org semua daa off fon
sebab flight masa tuh tengah hari
naseb laa kan
ingat kan nk dengar lagu birthday dalam telefon
apakan daya -_-

for Raihana and Paen.. aku menunggu becoming present dari korang :3
hehehe..

but still Im waiting someONE to wish me
eventhough wishing me a happy Belated birthday >.<
its really mean to me tough :D
okayh never mind..you never remember anything right :(

thats all about sweet 6teen
Im now what I dream
thanks for the dream
Happy birthday to me
keep calm and drive your dream
Adios :3

No comments: