Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 28 June 2013

Biebic buat hal

"saya baru kenalnya 4 bulan buk"
okayh sounds crazy bila jumpa 4 bulan pastu nk kawin
daaa sah sah bodoh

Its start in the morning..
aku mamai2 bangun makan pagi pukul 9
mama ajak turun bawah makan
aku pown baru bangon tidoo..
hmmm makan jee laa
masa tuh kak heni tengah borak ngan mama
dia citer yg dia nak KAHWIN
ngok betul..
setahu aku dia baru jee bercerai
padan muka kene ceramah ngan mama
kontrak ngan family aku pown x abis lagi
ni nnk gatal kawin
patot laa masa aku suh dia buat kerja
dia bergayut ngan jantan tuh

mama tanya pasal laki tuh
kak heni kata
dia pengawai anti dadah
dah cerai ade anak setahun
dia kenal baru 4 bulan dekat SMS borak
and nk dtg umah aku ahad ni nk mintak permission kawin
benarkah???
sumpah aku langsung tak percaya

walaupon aku tengah mamai masa tuh
aku still having bad feelings towards her
aku pikir panjang jugak ceramah mak aku kat dia
ye laaa sapa nk dia??
what makes her attracted
cantik??hmmm...pikir dua kali

aku rasa mesti dia ade plan jahat
jom share sikit ...
AKU RASA DIA SAJA AJAK LELAKI TUH DTG UMAH AKU
KONONNYA NAK MINTAK PERMISSION NK KAWIN
BUT AT THE MEAN TIME DIA NK PERHATI ISI RUMAH AKU
MANA TAHU DIA NK INVESTIGATE
NK ROMPAK RUMAH AKU KOT
AKU RASA DIA NK ROMPAK EMAS
TU LAA MAK AKU NI X PANDAI NK RAHSIA2 BELI EMAS DGN KAK HENI
TENGOK DIA AJAK GENG DAA
ABIS LAAA AKU
AKU NK BAGI TAHU MAK AKU LAAA PASAL NIYH

siot sumpah aku rasa x tenteram doo
aku x nk perkara yg sama berlaku 4 tahun lepas...
masa tuh sikit jee
rompak x pe lagi ni samun...
jumpa perompak tuh real2
tunjuk parang kat aku..
ishh takut ahh
bila baca surat khabar tengok berita
pasal amah amah ni
kak heni nii bukan org yg rajin solat pown
solat pown aku x pernah tengok
nama jeee Islam
*x baikjudgeorgtapikalodaabetol?
dia daa laaa ade anak satu...mcm mana nk besarkan ank kalo x kerja
tolong laaa paham...
ni nk kawin
ko ingat laki tuu betol sgt kee
laki zaman skang ni kalo bukan duit x nk dia dee kat ko...
cehh aku lak sambung ceramah mama
tolong laaa aku YA ALLAH...
selamatkanlah family aku semua
jauhkan kami dari segala kejahatan...

Amin...
 okayh that's all for this morning :3
ADIOS:3

No comments: