Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 28 June 2013

lawak jerebu di retweet




tajuk memang selalu x kene..
maklumlaa x tahu nk tulis tajuk
before that...

Assalamualikum
and a very good evening
balik pulak?
yee laaa aku balik...
first time teruja sebab nk tengok SSID jeee
yee laa nk dekat akhir...
last episod 5 july...
masa tuh kene pergi teater kat seremban..
baru ingat nk rancang skip prep malam semata2 nak tengok 
Izzue Mualaf
hakhakhakhak
kelakar tak...*mcm lawak jerebu jee lawak aku niyh

hahaha...mcm tuu laa kisah lawak
minggu niyh
ni semua sebab jerebu...
lawak hambar jee kene cop sbg lawak jerebu
hahhaa

patutnye minggu ni ade kejohanan sukan...
tapi jerebu kan...
semua aktiviti luar batal
penat aku practice...
aishhhh *bajet2 je
ingat nk pakai nombor bertuah niyhh


okayh daa jangan tanya acara apew
yg penting gempak laaa


minggu ni jugak ade f4 and f1 baru masuk...
and aku and alai so happy 
cuz we got a dormate
her name is NADIA!!!
comel tak kite org berdua???


yay!

hmmm ape lagii ah yg jadi....
haaaa....
masa tuh hari sabtu...
akak form 5 masa tuh x de kem
so die org download SSID pastu tayangkan kat bilik tv malam tuh
sumpah padat gila 
aku yg masa tuh basuh baju cepat2 rushing abiskan basuh baju then turun
episod tuh aku x tgk...
sebab hari jumaat tuh x dpt nk skip prep sebab ade meeting prefect
tuu laa prefect pown langgar peraturan...
ish ish ish contoh x baik...
sekali sekala kot aku jadi jahat

malam semalam ade laa sorang tuh sakitkan hati aku
with her nasty word
sungguh shit perempuan tuh
harap terasa and baca blog niyh
aku kenal sapa yg sampaikann bende tuh...
doesnt need to replicate your face laa kann
show yourself jee laa kalau nk kutuk pown
pengecut...sumpah chicken...
sebaik mel and qurattu pujuk aku malam tuh
seriously Im in a very good mood malam tuh
tapi lepas adek dorm aku ckp bende tuh terus aku lari dorm sebelah and nanges
sampai aku bangon esok tuh pukul6 pagi
so what...

then.....nothing happen 
accept.. aku busy gila
sumpah busy duduk Kindi...byk lak aihhh kerja sekolah
aku tgk kelas lain x de kerja pown..lepak jee
ihh tension aku...
sebaik addmath senang jee bagi aku
yg poning kepala tuh buat mod
okayh okayh keep calm and do your work...

tadi balik tompang dini...
sebaik laa ade org yg baik hati smpai nk hantar kee rumah
jarang dibuat org
papew pown thanks to pak cik raedi
lepas masuk umah jee aku
tengok The Hobbit
boleh blaa laa gak citer tuh...
:3

best gila balik umah..
hilang stress aku bila dapat buat lawak manja ngan mama
apewpown mid year aku kalahkan abg aku, Dedek :P
dia dapat no 30 dlm batch
while me 16....
budak sweet 16 dapat no 16 dalam batch
alhamdulillah aku bersyukur...ni semua turun sebab drama...
busy ngan bende tuh smpai x sempat blaja...
but Im doing my best kayh...
tengok laa aku dpt no 1 nanti
ahhaha...aminnn!
tapi still x puas hati dengan org yg dpt no 3 dlm batch
perghhh... daa laa rampas takhta UB1 aku...
tengokk laaa ko jimbo...

so what's my result??
bad laaa
SEJ_A
AG_A
ADD_A-
CHEM_A-
BM_A-
MATH_A-
BI_B+
BIO_B+
PHYSIC_E

semua daa boleh nk dpt A
but still Physic mcm tutututut bagi aku
okayh ferra sabau yee
jgn putus asa lagi 
SPM tuh berbatu lagi
okayh someone nice please help me with physic kayh :D
kayh thanks...

okayh...thats all
malam niyh mcm terasa nk demam...


Adios:D



No comments: