Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Tuesday 4 June 2013

hang pergi out

Assalamualaikum!!!
actually Im very happy sebab dpt hangout hari ni
hahhaa..drpd duduk umah bosan masa cuti mama and ayah kerja
TERHARU AFTER CRAVING FOR 2 DAYS....
akhirnyaa dijemput hangout bersama
with me:
Qis, Gogan, Cida, Anne 
patutnya Aien and Balqees pergi
but they totally cant make it...
so destinasi?
MID VALLEY MEGAMALL
walaupown daa bosan ngan tempat tuh
tapi tu jee laa tempat yang budak seremban leh pergi
#tujeyangmampu
starting the day...
semang gila first time bangon awal masa cuti...
kol 6.30
then siap2 pastu kol 8 daa sampai KTM
pastu tunggu die orng smpai berjanggut
kol 10 baru naik KTM
tu pown berlari sampai cida jatuh...
wekkk :P cida lauk..hahhaa
detik dalam KTM...
alia and cida daa start wat lawak
aku rase kite org paling bising dalam KTM tuh
not me...
aku diam dengar MP3
pastu kat dalam tuh semua org Cida jumpa...
daripada shavitaa smpai ke Juonn..
haih laaa merekaa...
aku hanya mampu terbahak
pastu daa sampai jumpa kerb...
kesian tunggu lama...
tapi aku tunggu lagi lama kot..
#cehh
then beli ticket wayang...
mula2 nk tengok 
epic
kanak2 sgt
fast and furious 6
dia mintak IC...
fed up betul kite org tengok cerita



yahhhh...
cerita yang Mad selalu promote...
pown jadi laa

moment in the cinema...
kite org kerja buat lawak.gelak.
langsung x menghayati cerita
hahhaa
alia ngan cida laa
niyh...
pastu die org x paham papew cerita tuh and sangat x best
hahha...asyik2 sebut nama Mad jee...
hahha..buat lawak pasal Mad reramai...
malam niyh aku ngan alia nak wat trending
#matihidupkembali
hek wek :P
masa tuh depan kite org row budak lelaki...
po lagi budak2 niyh kerja usha...
budak2 ni retweet lawak kite org...
*kepada mereka-maaf sebab buat bising
 biase ahh tuu...

before watching movie...
kite org pergi makan
oleh kerana kami SANGAT BOSAN NGAN MCd
kami pown turun LG and aku ajak gi BELANGA
pastu die org x nk...
so pergi Chiken Rice Shop
gedah ahhh...
pastu lepak jap menikmati wifi disana...
#ceh...
ade masa tuh nak pergi Aeon 
pastu aku pergi kat abg cashier tuh
pastu dia buat lawak hambar cop dia tuh
aku pown layan ahhh...
hahaha..
baek ahh kene usha... 

after movies kite org cari surau and solat...
pastu pergi MPH... 
akhirnya cita2 aku nk tebus voucher yg aku MENANG
masa IPSUMMERCAMP harituu tertunai...
then ade laa gi jalan2
mostly kite org masuk kedai pink2 and girlish
*daaahtuhhh...
ade sale chocolate kat MId
cant believe aku beli Kises paling murah aku pernah jumpa...
hahha..
actually kat mid ade showroom pasal Man Of Steel
as known as SUPERMAN
pastu kite org amik laa gambar situ

then balik...
ingatkan ramai org dalam train tapi sikit jee...
alhamdulillah...
selamat sampai..
balik rumah mama merungut sebab ayah x amik aku dari KTM
sebab ayah daa sampai rumah dulu...
so she blame on everyone...
okayh thats it for today

seriously aku enjoy
gelak2 ngan lawak yg STJ jee paham...
hahha..
thanks for everything korang :)

LAST BUT NOT LEAST""
PICTURE SPEAKS LOUDER THAN WORDS

On the deck :3

 
 Things I bought :)


Anne lawak hambar bersama cida :3






  
 ice cream after tired gelak kat cinema :P
*masabergambarkiteorangtengahtahangelak
nak jugak jadi sado :B
 
at The Chicken Rice Shop...


k lahhh.....
ADIOS :3 

No comments: