Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 7 February 2015

Happy Birthday My Bestie !



Assalamualaikum :D
so today is 8 February 2015 a very significant day to
Dayananannananananan....
she means everything to me my bestie my enemy
my friend my bae my step-mother my diary my books my facebook
my internet my transformer alaaa my everything ahhh
just name it...haha

okayh dayana ni je laa yg aku mampu buat untuk kau terharu
nanges guling2 senyum mcm kambing...
dia niyh pemalu bila depan org tapi two faces bila ngn aku hmmm
ayat baik sopan2 sume bertukar kelat
haha mcm tuhh aa dehh....aku malina and raihana and dayana
dah lama jadi kawan baik since f1 lagi
how fast times fly annn kau pon da jadi dewasa daa
tahniah laa 18 dulu drpd aku pastuh dah jadi nenek jangan la pulak Alzheimer
lupa aku haha

since azali dia ramai gile peminat..kadang2
bila aku buat profile picture gambar dia ngn aku mula lahh
"Pm awek di sebelah"
"weyhh dia tuh memang cantik dr kecik ke"
"nak no fon kawan kau tuh"
aduyai aku pon malas nak layan kadang2
cakap jee dia niyh x layan lelaki muka secondhand
terus die org diam haha...well I know well Dayana taste...
(kau jangan nak curi Daler aku weyh)

oh lupa nak citer...
dia niyh jadi favourite budak junior senior pon sama
aku lemas do jadi kawan kau. but for me is enough to protect u >.<
waaahhhhhh touching takkk hahaha
dia niyh mukakacukan siket ntah ahhh darah belanda mana tah
dia akak BADAR perghh berdedikasi gak laa
haha setiausaha laa katakan.
aku terharu kawan ngn dia selalu puji aku comel (tak tahu la betul ke tak)
*tapi aku rase mcm betul*
hahahhahahahahahhahahhaaha

weyh nanti dah berjaya jgn lupa kat aku yg duduk sebelah kau bertahun2
kalau nak kawin jgn lupa ajak aku pengapit
pastuhhh kalau ade party ke ape ke ajak ahh aku
kalau ade ilmu nk kongsi jangan lupa pm aku
tapi kalau masa tuh aku tgh study oversea jgn lupa skype ngn aku

aku sayang kau...kau dengar takk aku sayang kau sebab
kaulaa sahabat pertama yg aku kenal asa kat STJ
banyak rahsia aku kau simpan and banyak rahsia kau aku simpan
jangan lupa kalau aku gaduh ngn sesapa jadilah pendamai antara aku ngn dia
cehhh tetibe touching
(sebenarnya aku nak kau nanges)
NANGES LAA CEPATTTT!!!

so dayana rahman,
Happy Birthday and Sweet 18
nanti dalam wassap aku nak nyanyi untuk kau jangan x dengar lak.... 
tumbuk kau kang  :P

okayh thats all 

“Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.” 
― Albert Camus
ADIOS :3




No comments: