Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 8 February 2015

Handmade aku :D

Assalamualaikum :D
salam semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

well harini birthday dayana patutnyaa sambut kat Mid Valley
tapi aku x dpt nak join
so harini demi memenuhkan sunday Mama dengan semata matanya
beli oven baru and tmpat bake roti baru
sebab plan kite org nak bukak kedai roti so that bila mama and ayah da jadi pangkat atok
nanti boleh menguruskan perniagaan tuh InsyaAllah

masa hari jumaat harituu berlajarla dgn mak mertua Dr. Zulkifli Mohd al-Bakri
(haaa nangesla kalau x tahu...Mufti tu)
daa alang jadi jiran kann suruh laa dia ajar masak lasagna
pehh memang sedap sangat

ni laa lasagna aku

so dah pandai masak lasagna then mama suruh laa aku cuba masak lasagna 
dgn alasan nak try oven baru...
so I've made it and jadi alhamdulillah
betul laa org cakap air tangan sendiri tuh lagi sedap
sebab kita struggle buat bende tuh and bersungguh2
best la main masak2 tadi. haha skang niyh aku nak memasak sepenuh masa kat umah laa
best jugak masak. And please dont gemuk please please 

Ni laa roti fruit and nut mama

then mama cuba masak roti tadi and its texture was so good lembut
kalah gardenia laaa weyy
so epas niyh sapa nak beli roti boeh pm aku ahhh
so today's activities x membosankan laaa
family bonding bile semua sibok nak masak jugak haishhhh

thats all

ADIOS :3




No comments: