Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Tuesday 30 December 2014

My Come Back :)



Assalamualaikum....
fuh fuh fuh berabuk gila blog niyh rase2nye da setahun da aku x writting this blog
rindu nak jadi penulis balik. haha
mesti ramai yang tertunggu2 entri aku kan *sigh* haha
so aku buat come back harini (ingat kpop je ke buat comeback)

so as u all known 2014 sudah pon nak melabuhkan tirai
so dengan masa yg ciput ni aku nak ucapkan 
HAPPY NEW YEAR weyhhhhh!
times get older and days fly fast as it could
so we as human just can wait our old day t come around
bersyukur laaa anda semua kerana masih dapat bernafas dalam atmosfera yg x beberapa nk tebal ni
(lawak science) erceryhhhh

so lepas niyh i promise to be rajin update blog
bukan ape tahun niyh merupakan tahun paling sibuk bagi aku yg bergelar 
final year senior di sebuah sekolah yg tesergam indah di pinggir desa
nak tahu ape yg aku sibukkan haaa kene lah baca entri seterusnya :)
*mcm main tressure hunt*

hmm banyak bende kene repair dalam blog niyhh
okayhlaaa



stay tuned guys
ADIOS :)

No comments: