Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Tuesday 30 December 2014

2014 review (Chapter 1)

tadaaaaaa
okayh to get this things straight;
actually aku sibuk sngat sampai satu entri pon takdee utk tahun ni sebab
sebab sebab sebab
tahun niyh aku sangat2 nak FOKUS
FOCUS for me like im dying to get to the heaven hmmm (x de la cmtu sgt)
tahun niyh aku namakan TAHUN SUKA DUKA

hahaha nampak mcm cliche kan sebab semua org nk ckp tahun 2014 mcm tuh
bukan malaysia je yg berduka aku jugak
so aku nak bercerita laaa sebab ape 2014 TAHUN SUKA DUKA
and its a great year to be remembered



firstly (maksudnya akan banyak episod laa)
its my super senior year, final year, tahun jadi budak besar kat sekolah
and its awesome walaupon banyak nanges laaa
okayh my jawatan not bad tahun niyh
KETUA ASRAMA PUTERI.....huhuhuhu

The key i s the heart of Asrama Sri Kandi and only the great and truth King can own it :D 

siapa sangka aku yg sngat ntah hape2 niyh telah diberi jwtan yg sgt besar
eventhough i admit that my studies a bit terganggu but well aku dpt laa tolong cikgu dpt
la tolong sekolah jugak. mungkin jawatan aku niyh tidak diingati oleh semua org
mungkin bagi org lain ia sekadar jawatan dalam prefect mungkin org kata x effect pon jawatan niyh kat sekolah
mungkin org kata kebajetan yg melampau bila memegang amanah ni
and mungkin org boleh kata jawatan ni too far for me
but the hatters gonna hate hate hate *kan da start nyanyi*
then WHO CARES for me I DONT CARE WHAT PEOPLE SAYS
i just wanna be me :)
i enjoy what i had to be and its not the reason I had to be sad, right?

walaupun x memenangi AAT but aku dapat berganding bahu dgn barisan2 exco asrama yg lain
Rono, the KETUA ASRAMA PUTERA byk membantu and perangai pon mcm aku
suka capub and suka menjaja lawak hambar and aku pon terikut2 perangai dia
i only say the truth (seriously)
so rono if you reading this I just wanna say that;
thanks sebab bersama aku utk memajukan hostel
bukan senang nak dapat support budak lelaki
and you have that. You have all the spirit to live ur life eventhough its hard
I believe one day u can be superhuman!!!
(okayh nanti rono kembang)
x terhingga jugak kepada KR and PKR yg bagi kerjasama!!
aku rindu nak buat kerja hostel lagi...

but sadly tahun niyh tahun last utk jadi prefect
tahun last utk berada di hostel tahun last utk jadi akak kepada junior2
tahun last utk makan DM, tahun last utk berdamping ngn cikgu2 legend kat STJ
tahun last utk coretkan kenangan kat STJ
tahun terakhir utk hidup di STJ and tup tup tup
daaa jadi alumni STJ daa aku
daa 5 tahun (cepat gile)
aku ingat lagi aku laa org yg paling kuat rebel blakang senior2 (pardon me)
aku laa paling kuat hoemsick akulaa paling kuat nak isi borang pindah
aku laa paling kuat kutuk sekolah (mase f1 f2 laa)
aku laa paling benci senior bila tgok batch aku kene buli
but thats what we call it as memories
sgt indah dikenang walaupon terasa sakit di bahu sendiri
im gonna miss that time

dahhh banyak batch aku jumpa masa aku 5 tahun disini
(GIGXS,EXODUS,KAMI,GENERASI(GENS),KITA(KTOF),KAIZEN,ESIS,BUDDYS)
daa mcm ragam and perangai aku belajar 
but not as many ragam kat dunia luar
and hopefully i can survive kat luar nanti
InsyaAllah
and for my batch,
RARE AND INTELLIGENT BATCH OF SETUJA (RAIBOS 1014)
*tetibe rase nak nanges bila nak smbung tulis*
you guys are too awesome for me
and everything that we going through together i felt like so fast
its very super sonic
Rindunyaaa koranggg
aku tahu im just a piece of RAIBOS memories but a piece can make a big change
sorry for everything guys thanks for everything jugak
hanya korang je yg memahami aku seama niyh hanya korang je yg
melayan lawak hambar aku korang je tahu pahit getir yg aku lalui sebab korang pon melalui
bukan senan nk tahan bila kene marah ngn cikgu tapi kite tetap tahan sama2
korang je tempat aku share masalah
korang laa geng2 lepak aku bila aku nk release tension
terima kasih sebab ade ngn aku study ngn aku makan kat meja DM ngn aku everything ngn aku
aku start belajar cara nk hidup sebab duduk ngn korang selama 5 tahun...
and andai ini tahun perpisahan kita andai kita tak jumpa lagi
aku nk korang ingat aku (ferra yg mulut becok niyh) smpai mati
jangan buang aku dlm otak korang kayh. ape2pon yg terjadi kita tetap family
OHANA MEANS FAMILY, FAMILY MEANS NOBODY LEFT BEHIND
okayh pasal RAIBOS 1014 aku akn ulas later on

masa niyh jadi cheerleaders utk kelas for Raibos Cup 2014

and tahun niyh jugak aku dapat masuk streaming class
where teachers believed tht this class can make a magic
during SPM result tht will announce this March 2015
aku x tahu laa kesahihan pendapat itu
tapi aku sahih yg kelas niyh sgt bising and sgt bising
dlm bising2 jugak kelas niyh sgt unite!
WE ARE INFINTE is our words and pasal kelas niyh pon aku akan cerita later on
sebab mereka adalah episode drama yg tiada kesudahannya

okayh ni daa bnyak sgt daa niyh so to be continued 
ADIOS!!!!

No comments: