Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Wednesday 31 December 2014

A day with them

nampak tak muka gembira aku niyh
Assalamualaikum...
okayh this is just the reviewcon 14 December 2014 ago
it was very very nice day for me
I met MATLUTHFI the vlogger

Actually its start with Kak Chimot posting her photos with
Mat book and I was like;
"akak beli kat mana???"
"PWTC ade expo buku. beli laa matluthfi pon akan dtg tapi akak x tahu bila"
and I was like "seriously"
pastu tetibe kawan dia post
"Mat datang Sun 14 DEC. Boleh laa mintak autograph dia"

aku saja suruh die org tulis Happy Birthday utk aku
anggap laa ni birthday present tahun 2015
masa tuh ape agi aku cari laa org yang boleh teman aku
and sedar2 x de sape boleh teman aku...and my next option is Ayah
(Im very determine to get what i really want)
and ayah kata okayh. pastu alam sebelum tu pulak ayah kata takboleh
sebab dia penat sakit pinggang

aku pulak macam nk nages nak buat cemana kannn
aku mengadu ngn wassap Batani and die org tenangkan aku...
aku x leh nk llelap mata memikirkan probability aku utk pergi mase tuh tipis

next morning, 14 december came....
pagi tu mama beli nasi lemak aku x de selera nk makan pastu aku x de pilihan lain
selain drpd pujuk ayah aku...
and akhirnya ayah cakap "okayh pergi siap"
Aku daaa melompat2 sebab mat punya pasal haha
Allah je tahu mcm mana gembira nyee aku sebab dapat jumpa my Inspiration haha

then daasampai PWTC tapi mat pon x datang
btw lupa nk bagi tahu bukan Mat jee ade, Aiman Azlan and Ameen Misran
pon ade jugak tapi hall tu penuh dengan peminat Mat jee

and this is for the wait and long queue yay 
for your information masa aku sampai buku Mat keluaran hari tuh daa abis
and mase tuh kene laa beratur utk tunggu buku dia dicetak baru utk sampai
but worth the wait...dapat jugak akhirnyaaa


pastu dengar die org bagi talk..kelakar best funny terbaik
aku pon tergangga sebab of cos laa beb die org depan mata kottt!!!!
and sangat best sebab aku punya mission pon complete tandatangan and gambar pon dapat
plus dpt dengar dia cakap live hahaha
best sungguh !!!

with my hero 
and bukan tu je...
aku dapat jumpa ngan Shah Iskandar dulu aku bolehlaa minat dia tapi
x de laa minat sangat macam Mell minat dia biase2 jee bagi aku haha
but still dapat jumpa ngn dia dan Uqasha Senrose

Uqasha Senrose and Shah Iskandar merupakan watak kepada drama TV1 nanti
nantikan kemunculan mereka (promoter jap)
Mustache and Hijab 
Then masa nak balik terserempak ngan Wak Doyok semua
macam kebetulan
thats why aku happy sangat
sampai perut aku berbunyi pon aku tahan semata2 nk jumpa makhluk2 niyh

Macam2 aku belajar daripada die org
Kalau kita minat kat something just go on with that 
and aku daa habis katam CATATAN MATLUTHFI
and currently starting my CATATAN FERRAROSMAN
haha tapi *ntah ade pembeli ke takk :P*

When he start talking, all I here from the audiences just laughing 

Walupon x dapat ambil gambar official ngan die org sebab ramai giller
tapi still ade kann -_-

Suka gila tengok gambar teruja Ameen and Aiman niyh but sadly Mat tak pandang

Thats All from meeeee
ADIOS :3

No comments: