Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Wednesday 12 December 2012

sayang kamoo

Assalamualaikum!!!
>.<
setelah penat mengedit gambar
inilah hasilnya

The boys<3


The girls<3


nilah memori 3 tahun yg sudah aku kongsikan dgn die org
bila dah 3 tahun kenal...
senang susah kite org memang best...
best lah jugak duduk satu kelas ngan die org..
jengkel ade,gila ade, sewel sume ade

aku bersyukur sangat dapat kelas 3 Al-Khawarizmi dulu
kalau x aku memang dah kelas farghani dah..
sebaik aku minx tukar sbb nk amik arab :D

memang bertuah dapat kelas ngan die org...
masa f1
kelas nih kelas cikgu Anissah..
so kite org kelas palind displin
*apakah???
and paling comel...sebab kelas kite org warna _PINK_
hahaha..klakarkan...

masa f2...
kite org dpt tittle kelas paling horror pulak..
tahniah sebab kelas aku nih
slalu memegang rekod kat UD...
asal cacat sikit kite org kene panggil...
kelas ni ramai kapla mase f2...
hahaha

mase f3...
kite org dh sedar dah..
and dpt tittle kelas paling pandai...
ank emas lah kata kan...
sampai kelas lain cemburu lah kan..
ade tuh setiap kali cikgu masuk kelas lain mesti
citer pasal kebaikan kelas kite org kat kelas tersebut
ape lagi..
jamn je die org..hahaha.
kite org dpt tittle ni sebab ade dua org budak ni slalu dpt top...
aku pown try lah nk ikut jejak die org..
erm..
Alhamdulillahlah..
dpt jugak no 19 dlm trial SBP..

claass ni memang superb..
mcm2 ade..
yg palin jahat ade,yg paling baik ade
yg paling pandai ade,yg x berapa nk pandai pown ade...
yg serious ade, yg main2 pown ade..
yg suka buat bising ade,yg pendiam pown ade...
nk pendek cite..
memang mengikut teori Ying dan Yang

walaupown korang menyakitkan hati
tapi bila hati aku dh sembuh,
mesti aku tertanya2
mana penyakit hati..
dan saat tu aku akan ingat memori kita kongsi bersama..
aku dah maafkan dosa2 korang dah..
aku jugak harap korang maafkan dosa2 aku..

namun
apakah daya...
memori x boleh patah balik
*sebab nanti patah lah memori tuu
unless memori hanyalah skadar diimbau >.<
*tetibe sedih..sobsob

rakan2 skalian..
aku rindu ngan korang semua...
tahun depan dah x sama lagi..
kesian nye..
hope kita semua,pada arikh
19/12/12
ni...
dpt memegang rekod semua 8A
aku sayang korang...
kalau boleh site kita kat FB nih x yah laa padam..
biar je memori...
nanti dah dpt kawan baru jgn lupa aku taw<3

k bye..
ADIOS:D




No comments: