Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Thursday 27 December 2012

2013 please be nice :D

Assalamualaikum :D
terima kaseh jawab salam..
sebab salam  ni satu2 nye cara nk merapatkan ukhwah ngan
org yg dikenali dan tidak dikenali..

well
tahun ni cuti memang x best
no luar negara no holiday
no great times with family
*but sometimes
and everything used to say no..

so next year aku harap...
*byk sangat kott aku harapkan




firstly...
aku mengharap aku tahun depan dpt beat top 20
aku harap aku akan lebih bagos pelajaran ngan F4 n F4 baru tahun depan
aku sometimes nk jugak jadi lebih pandai..
sebelom2 ni aku pandai jee..
tapi nk exta pandai :D

secondly..
well known tahun depan aku BARUA..
wakaka..prefect..
so aku kena nampak lebih smart drpd dulu
aku kena jaga penampilan and cerminan sebagai seprang pemimpin
kalau boleh aku nk digeruni selalu..
for the next year..
jgan harap korang boleh bash aku...
aku bukan seperti dulu yg hanya mendiam kan diri
x semesti nye jugak aku daa jadi prefect aku akn sombong
thats not what I mean k..
so next year is my year

thirdly..
for the becoming SBP trial for F4
hope sangat dpt buat yg terbaik n nk tutup segala kelemahan aku kat PMR
pray me well kay earthlings :)

fourthly..
tahun depan IF aku dapat adek angkat <3
aku akan jaga dia betul2
mana laa tahu naseb dapat kot..haha
and then aku nk jaga dia seperti aku junior dulu..
tapi kalau tahun depan batch terok memang nk kena pangg! laa kan ngan aku
hahaha
*kidding beb..

fifthly...
aku nk ramaikan kawan aku!!
sian aku x ramai kawan kot
tapi still bestie is bestie..
friend will be friendss..
seriously tahun depan aku akan ubah perangai 2012 aku
aku nk jadi imej baru..
bak kata khussus kepimpinan
penjenamaan semulaa kann..haha
aku nk jadi lebih baik..

sixth..
aku pown x tahu ape..
anything could happen...
boleh x wishes yg ke enam ni aku nk wat sume org terperanjat
aku nk speaking..
sebab nk mengukuhkann kedudukan aku...
whahaha..perancangan jee..

seventh..
aku nk cuti tahun depan lebih bermakna..
nk gi shopping mcm kat beijing, viet and Indon
rinduu nk shopping ngan family reramai... 

eighth..
aku nk harijadi aku bermakna..
hope that dpt banyak present >.<
yay..best nyee kalau termakbul..haha 

thats all..
dah laa aku kena balik awal sebab ade khusus kepimpinan lagi
ntah berapa banyak kali kot khusus tu..
sebaik aku skip satu hari.wakaka...
aku sepatutnye balik 28 tapi nk extend sampai 29..
hentam sajalaa..
ni suma plan mak aku..
muka aku packing barang pown nk tak nk je..
haha
untunglaa korang sambut new year kat umah..
aku ni haa kat sekolah terchentaa..
wohoho

ish x sabar gak kan nk jadi senior
hopefully senior tahun 2013 x de gado2 mcm tahun 2012
seriously takut kalau berjumpa..
tapi lek sudaa..GENERASI mesti baek nyee ngan RAIBOS
InsyaAllah..
haha

anyway..memang sumpah x sabo nk jumpaa kawan and sahabat
mesti bila daa jumpaa nanti speechless
x tahu nk start citer ape dulu kann...
haha
tapi sangat x best bila RANANANA 
x sama kelas mcm dulu..
mesti x tahu perkembangan Mr. Right masing2 bersama2 ngan  RANANANA


and mostly x sabar nk tengok diri sendiri jadi jingga rangers...
x sabar nk pakai baju prefect..
haha
mesti tahun depan kawan2 aku pakai semua serba baru..
tungg laa..aku ni pakai brg lama jee..
maklumlaa x nk membazirnyee pasal..
tahulaa kaya kaannn..
membazir nombor satu..

that's all for this night 
and once again,
2013, please be nice to mee
nicer than 2012..
and hope that next year will be year of Fairytale.
with whom?
Allah knows..

lepas ni segala keseronokan kat umah daa abes..
kena laa nk tak nk balik asrama..
bye TWITTER,FACEBOOK,BLOG,ASK.FM
will miss yaah <3



daa laa nk sambung packing >.<
kbye2..

 ADIOS:D


  

No comments: