Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Wednesday 5 December 2012

Miji is my friend...ada sebarang bantahan?

anneyong sayur bayam!!!
hahahha...
malam nih aku ade promise sorang budak suprise...
budak tuh kate die EXCITED GILA!!!
hahhaaha...

nak tahu x nama die...
Dia, BADAR 2013...
hahaha...takutnya aku...

NUR MALINA ank PAK CIK TARMIZI

haa..tulah org nye..
nak tahu x die org PALING kelakar yg pernah aku jumpe dalam hidup aku...
I wanna thank her a billion million trillion times 
even my thank was not precious as her friendship towards me ;) ...

aku panggil die Ina...
sebenarnye aku jarang panggil nama die...
hahaha...
aku panggil die WEYH! je...hahaha...
sooryy lah aku x panggil nama kau..
die duduk sebelah aku...
dalam kelas..
memang aku x leh belajar dengar lawak die...
hahaha
thanks sangat kejut aku bila tertidur dalam kelas >.<

I  just want you to know that you had a big character in my life...
yeah a really big...
not big as you know..its bigger than you thought ...

bila berkawan ngan die...aku x pernah nk sdeyh...
ade lah keluar air mata sebab tahan gelak ngan dia...

sdeyh nye aku, 
sebab tahun depan dah x sama kelas...
(aku tengah sdeyh ni)
selama nih aku x pernah gembirakan hati die...
tapi aku nk die terharu sebab bace bende ni... :D

Dearest Malina...
next time please jgn gaduh lagi boleh x...
cukup laa sejarah form 2 dulu..
aku x nk sejarah tu berulang...
ceh macam BELAJAR sejarah dengan cikgu Norezar pulak..
hikhikhik...

even kau punye tarikh keramat 23 Oktober dah lepas..
jangan risau...aku ade belikan kau hadiah...
jangan lupa tuntut kat aku eh... :)
thanks chocolate yg kau bagi tuh..
and really nice card...
memang laa mcm budak2 tapi aku sangat appreciate 


wahai kawan senyuman...
aku sayang kau...
aku x kan lupakan jasa kau bersama
perjuangan ini..
terima kaseh ajak aku belajar selama nih...
jasamu x kan dilupa...

wahai kawan social network...
aku rasa,
kau je lah yang sanggup berkawan ngan aku...
sanggup layan aku
walaupown kau tahu budak2 ni kata,
aku annoying...
lawak x menjadi and so on...
thanks sangat...
terima kaseh ajar aku tulisan biru yg gila menyakitkan hati tuh >.<
hahaha...
seriously kalau hantar kat barack obama,
kau lah org yg kene bunuh dulu...
hahaha...

kau lah life saver aku...
my life will be lifeless if you are not arround
boleh x kalau aku dah mati nanti...
kau dtg rumah aku bacakan yassin....boleh x?
hahah..
jgn lupa panjatkan doa utk aku lalu sirat mustaqim nanti...


aku harap kita boleh jadi rapat walaupown kita x sama kelas tahun depan..
sayang kau...
ntah berapa kali aku nk cakap ntah...
hahaha..
sorry kalau aku ade ignore kau..
sorry kalau x jadi kawan yg terbaik buat kau..
kalau ade AWARD pasal bestie,
aku nk reward ko 
BEST ALL TIME FRIEND....
k...ntah ape2 ntah imigination aku...
hahaha...

okay...seperti yg dijanjikan...
nilah suprise aku utk ko..
never one can replace you as my one and only bestie...
kaulah kawan dunia and akhirat aku tahu x?
Malina...
bila f4 baru dh masuk...
kalo ko dh dpt kawan sejati yg baru, aku harap ko x lupa aku...
aku doakan yg terbaik je utk ko..
InsyaAllah kita dpt punye 8A..
seriously...
hahaha..muka kite kan incredible...
aku harap, kita bernam akan dpt 8A...
aku harap kawan yg pertama kau akan jumpa
lepas ko dh dpt 8A adalah aku...
tu pown kalo x keberatan...

jgn berhenti buat laawak ngan aku lagi...
tapi tahun depan good luck for F4...
semoga jd akak yg baik tahun depn...
kalo dh dpt adik angkat,
jgn lupa aku pulak...
mana tahu ko busy ngan adik and ank buah usrah kau lagi...
maybe tahun depan kita sama2 sibuk kowt :3
maybe..
tapi please aku beg kat ko..
jgn sampai busy kita
memutuskan tali persahabatan kita nih...
tahun depan kau BADAR kan?
dah tahu tanye...torok nar...
janji ngan aku boleh x?
Kalau aku ade buat maksiat...tolong tarik aku ikut jln betul boleh x?
aku takut aku culture shock tahun depan...
please..
tapi kalau tahun depan, kau langgar peraturan....
sorry aku jadi barua untuk cikgu...
walaupown kau kawan baik aku...
peraturan tetap peraturan kan...
tapi I'll try my best utk tegur kau...
thanks sebab percayakan aku..
100% peratus pulak tuh...hihihi..

aku harap ko suka entri nih..
walaupown x seberapa..
ngeee...
:3
hahahahaa..panjang gila entri nih..aku rase ko dh sengal2 leher...
k lah...
Adios bestie!!!
love yah...hhahahahaa






No comments: