Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Monday 3 December 2012

a jouney to North Court!

Anneyong wahai sayur!!! 
hahaha...
today's event~HANGterlebih Out
best gila...sampai melecet lah kaki tiga org pompuan tuh...
anda perlu bertanya2,siapakah yg pergi?
nak jawab laa nih...
 Girls: 
Kebes,balqees,Ferra
Boys:
Bebek,Pokyo,Farid,Wan,Ubai,Lent,Arif 
and Arif punye cousin...ntah sape tah mamat tuu...

org yg first jejak kat KTM seremban adalah aku!!!
hahaha...patutnye ikut ayah tapi ayah hantar abg kat GMI
kenelah tompang mama mase mama nk pergi kerja...
tahu tak pukul berapa?
8.00am, awal x....
hhaha...first tyme bangon awal kot...

aku gerak ngan Balqees,Lent,Arif,Ubai and Arif cousin...
xnk terpisah ngan budak2 ni kite org terpaksa naik coach campur...
haaa amik ko duduk sbelah bangglaaa...
I admit it...really awkward..
sebab ni first tyme kuar ngan classmate kan.. =,=
sesampai sahaja kami...ceh...nada skema ...
jumpa bebek and Qyss
pastu terus pergi GOLDEN CINEMA
hahaha....
kat situ,pueh laa jugak,berejam nk konpem citer ape...
dah rancang nk tengok dua citer...pastu..
entahlaaa...
and mase tuh tengah tunggu budak ade lagi 3 ekor x sampai...
pastu...kite org dh x thn lagi...
pergilaa aku kerb n balqis jalan2 cari brg...hahaha...'
nk tahu brg ape,tanye Qyss...
hahaha
dia master mind...
pastu Lent dh sibok kol 
so kite org gi lah kat panggung tuh...
thank God budak 3 org tuh dh sampai...
and then kata putus dh dicapai...
as my demand, we watch:D


memang best laaa...pastu kite org duduk satu row
P/s;(ade sweet couple tuh duduk sebelah2)
hahaha....terasa lah wahai sweetie...
citer tuh sangat best...
seriously,honestly...Best...
FINAL EPIC laa katekan...hahha...
bila ade part sensored mesti salahkan aku pilih citer tuh..k fine..
tapi korang tengok gak kan >.<
thankss kat koraang gak sebab menTICK wish list aku ni haa
memang aku nk sangat sambung drpd start part one kuar...

paling x leh blaa ending citer tuh...
ending segala pontianak laa katekan..
dah laaa sejuk...mcm nk terkencing..last2 mcm %*$# jerw...
menjerit aku ngan Balqees
dah abis terus kite org cari toilet...its like 
you are my bestie wahai toilet...
pastu plan lepas tuh nk pergi solat...
pastu ade pak cik2 skalian nih merapu2 cari surau...
sampai masuk bowling and arcade mencari nye...they are nuts!

sampai jugak kat surau...at last!
lepas dh solat, kite org pergi makan...
btw mase tuh aku n balqys x lapar...
kerb ni haa yg lapar gila...
gila nye mcm satu McD tuh boleh penohkan perut die..
aku ngan balqees kenyang sebab kene TERPASA habiskan popcorn
kalo x memang terbuanglaa bende tuh...
pastu kalo aku n balqees x makan die x nk makan...
kawan nye pasal, aku belilah sundee 
kerb makan prosperity 

MEMORI TERINDAH DI MID VALLEY
(kene highlight sikit...hahaha)
ni lah yg nk citer nih...sabarlaa..hahaha
as you know, I dress in white...
mase tuh balqees nk cucuk straw kat air sunkist tuh 
apparently..terjatuh air tu kene aku sebab aku mengadap die org so aku laa kene...
hahaha...memang basah laa kan...ngan warne kuning nye lagi baju putih aku tuu...hahah
buat lauk ngan balqis memang best...hhaha...
thank goodness tak lauk mcm kenduri laa
k stop lawak x jadi...hehehe

then...teman die org pergi arcade..main game...
aku ikut jer...
yg main kerb ngan balqees laa..hhaaha...
paling best mse tuh aku qys n balqees main pijak2...
aku tengok balqees mcm org main sumo dah...hahah
klakar gilaa!

pastu jalan2..
split tyme..boys on their track...we go on with shopping...
sampai lah kaki ni lebam barulah nk telepon budak laki ajak balik..
k fine...memang dah nk tercabut dah screw aku...hard to walk wei..  
and then we decide nk solat asar dulu...
pastu ayah n mama dah start texting and calling..
bila lah ank dara aku nk balik...
bukan ape...
kite org kene layan kerenah budak laki yg buat lawak tengah2 mid tuh
ade ke patot kate nk sambung lagi tengok 3 movies
hahaha
lawak der!

pastu beralah laa die org balik...gila laa wei, bertolak dari MID nk balik pukul 6...
tu pown aku balqees bebek ngan wan je balik sama train...
yg lain tuh split train...ntah x tahu laa die org balik bile..
and then the most significant mase dlm coach tu laa...
aku balqees ngan bebek kene turun Bangi
wan dh lama blaa...
sebab bangi tu last terminal...
pastu kite org salah info,
kite org ternaik kat platform lain...
hahaha...kene lah patah balik...
dengan muka laok nyee...
dah laa penat...pastu tunggu next train berjam2...
paham x citer nih?x kan...
hanya aku,balqees n bebek je paham...hhaaha...just keep in hush laa citer sdeyh ni...
dh laaa kene berdiri...lenguh kaki ku ini,

pastu dh sampai...and ayah n dedek jemput...
sebaik ayah cool jer aku balik lambat...
bila sampai umah...ingatkan nk salam mama...pastu hulur tangan
mama salam...
pastu sindir...best jalan2 sampai x solat maghrib...
hahaha...not my fault..that train laa mama..
pastu mama kate, boleh je gerak balik kol 4 tadi...
yeah...dlm hati aku...hahaha.ni sume salah sape punye sape yg balik sampai kol 6 nih...

#k...lah cite gua nih boleh buat novel lah panjang nye...chao dulu...
adios :D
thanks sebab jaga aku masa kat sana...BEST dapat keluar ngan korang, TAPI LAGI BEST SUME ADE


No comments: