Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Monday 10 December 2012

I don't know Im beautiful

Bissmilahirahmannirahim


cantik kah aku...?
x perlu sangat kan cantik luaran...
Allah x pandang pown...
Allah pandang kita sama rata...
macam kita pandang semut...
semua sama je kan...

all we need is beauty inside...
cantik dalaman sangat cantik secantik cantik dalam dunia...
apakah..?
paham x??
buat2 je lah paham..

hahaha.....
aku bersyukur sangat2 
sebab aku dikurniakan 
oleh Allah Subhanallahutaala...
kecantikan dalaman dan luaran...
yg x mampu dimiliki oleh semua orang...

and ingat lagi masa kecik2 dulu...
aku sangat x bersyukur...
and skarang aku dah besar...
sudah memahami sunatullah...
Alhamdulillah...

K...
Adios :D

No comments: