Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Wednesday 5 December 2012

hari mendatang...


hello earthlings!!!
aku tengah seram sejuk nih...
sebab ape?
ni lah yg nk cerita nih...


tahu x amende nye 15 days ni...
ni haaa...
Justin Bieber nk purpose aku....hahaha...
just kidding...
sebenarnye;
PMR result is coming....!
woah..tercunggap aku tahu x???
And I hope for flying colours...
pray me not....

muka budak PMR hanya ada dua...
SEDIH vs. GEMBIRA...
aku x tahu aku jd yg mana...hope dua2 lah...
gembira sangat sebab dapat 8A...
sdeyh sebab terharu dpt naik pentas dpt salam with Bonda(pengetua)
dub dab dub dab...

x sangka PMR sebenarnye dah abes kan?
hahahaa..
ape lagi..
honeymoon ke?



ouh..! not yet FARAH IZZATI!
tahun depan kene ssssssttudy gila gempak...
nk lawan Qisthina Wan Imran Amirah Aqilah Hakim!!!
banyak nyaaa competor!
owh tidak...ngan budak baru yg pandai2 lagi...
gila meletop otak!
so FARAH!!! next year kena>


kenapa ade LATER...?
sebab aku nih angan2 taik ayam...
bukan ayam eh...kucing...hahaha...
kang bila blajar 5 minit...tetibe tertidooo!
tulah yg paling aku benci...
hahaha...
>.<
benci buat jugak kan?...
hahaha...
k..lah..
good luck for myself...
dont forget to pray...
Adios:D



No comments: