Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 12 July 2013

what day is today

today is officially Saturday
and being my first day fasting at house..
tadi sahur nasi briyani ayam madu
ooohhhh my favourite...

okayh..lepas daa sahur x leh tidoo
so sambung novel I LOVE YOU STUPID...
sebenarnya x de niat pown nk abis kan novel tapi tuu je laa
yg bacaan menarik dekat rumah niyh
pastu daa azan, solat, bukak lappy, youtube 
pastu puku 8 pagi tetibe adek aku ketuk bilik
"kakak bapak ameer datang, mama suh kau turun dengar dia bincang result kau"
haa...amekaw

hmmm okayh fine...
ntah apee laa mimpi dtg awal pagi
just semata2 nk inform result PPT aku...
actually dia memegang amanah
utk amik result PPT aku masa muzakarah waris hari tuu
so memang dia daa macam ayah daa tanya macam2..
hmmm ye laaa..

pastu dia bincang sikit pasal STJ...
pasal budak paling pandai dalam batch pown ade gak..
untung ahh Wan, bapak ameer kenal...
pastu dia pergi mengadu kat ayah yg aku x suka physic..
huh?what??
memang pown :P like seriously, aku bukan einstein tapi aku cucu einstein kayh
loL :D
tapi naseb kene puji ngan uncle kamarudin,
"tapi x pe farah niyh pandai..dia lemah physic je yg lain dia bagus..cikgu dia ckp die berpeluang jadi top 10"
whoah...terima kasih..

is it bad??

pastu ade ckp pasal tuition add math kat sekolah tu..
nampak sangat bapak aku x caring pasal duit 120 aku mintak kat dia harituu
x kan laa dia main kasi jee...
daa lupa daa tuh
boleh lagi dia tanya,
"Farah join ke tuition addmath tuh?"
okayh fine.. bukan dia kesah pown kann..
pastu borak jap jee..maybe uncle tuh nk pergi tempat lain kot
what's all the rushing
haish kacau jeee orang online..
hahhaaa...thanks to
Uncle Kamarudin yg hantar aku balik rumah semalam :D

kayh daaa!
ADIOS :3

No comments: