Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 7 July 2013

She's coming

dedicated to Timbalan KPP 2011



Assalamualikom :D
seriously terkejut bila masa ahad tengah lepak bilik TV
pastu ade org jerit
"form 4!! kak sarah ajak makan"

terus aku lari keluar peluk kak sarah
daa lama x jumpa
padahal baru jumpa masa birthday kak ima hari tuh...
hahaha...
dia bawak Tomyam and bubur ayam...
actually utk f5 tapi dia baik hati nk masak utk f4 skali
hehheee...
sayang kak sarah...

perjumpaan hari ahad harituu tetibe buat aku sedar
yg aku x study papew utk preparation UB2 lagi
seriously rasa menyesal...

pastu teman dia tunggu f5 dekat BBM
pastu lepak ngan dia kat PZ...
okayh seriously masalah aku yg mcm frozen nugget 
tu jadi lembut mcm dbaru digoreng
kak sarah inspired me...
dia daa la berjaya dlm pelajaran
and mungkin aku pown akan menjejaki langkah yg sama :D
dia banyak bagi nasihat kat aku...
banyak tolong aku...
when Im feeling down or stress,
bukak chat box and chat ngan dia...
konpem okayh daaa...

pastu dia kata nk datang lagi...
maybe 21 july kot...
programming with f4...
yay!!....
tapi dia nk tengok task yg dia kasi...
dia suruh buat dalam satu kertas A4...
to kak sarah:
FYI FARAH DAA SIAP...I THINK IM THE one WHO FINISH IT FIRST :3

thanks a lot to kak sarah...
hope that our connection will not find the end accept death came...

kay bye!!
ADIOS

No comments: