Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Friday 17 April 2015

Happy Birthday Shoutout


orang dia yang tengah tau yang paling pendek tu okay bye haha 

Assalamualaikum semuaaa :D

Hye for today okay pada hari ini 18 April bersempena dgn ade lah birthday minah tu
So saya ingin buat appreciation post sikit pasal dia. He siapa erk?

Nama dia Rohaiza, dah dua tahun kite org bersama masuk tahun ni tahun ketiga. Dulu masa form five aku satu dorm dgn dia. Masa form 4 dulu tak sama dorm tapi dia teman lepak jugak dekat dorm Shitake. Masa dia mula2 masuk mase jadi f4 baru tu hot gila ye lah lawooo kan aku mana lah nak tandingi dia haha. Nak kata havoc sgt tak ah dia ni sombong ahh. Okay gurau hahha. Dia actually super best (dah mcm kopi superbest) masa satu dorm dulu selalu memekak dgn dia, share lagu, share cerita. Dia melayan lagu jiwang2 yang aku rasa dah tak valid dah masa zaman ni. Tapi kite org sealu throwback lagu kite org masa kecik2 dulu. Dia  lah yang tukang hafal nama lagu.  Dia ni org yang bersahaja, mempunyai pergerakan yang unik aka (kangkang //opss) haha. Seronok buat lawak dgn dia sebab dia yang tolong hambarkan haha. Pastu dia ni x cepat touching. Dia ni jenis yang suka enjoy and malas belajar (tu betul) then bila nak dekat spm haa gelabah kau stay up.

Pastu bila plan nak stay up hmmm heremmm bukan buat pon tu poon kekadang je bila aku kejut dia tidur balik tapi cari dia tidur balik tu shetaill duduk bersila then lelapkan mata. Haha kelakar dia ni sebab tu aku #mudahterhibur . And kite org rapat ah jugak. Tapiiiii…. Dia x pernah anggap aku bestie dia (hmmm sedeyh jugak la). Yela dah ade KM kann kbye. Just kidding. Lepas tuh aku suka kenekan dia. Ingat lagi aku prank dia awal bulan ni ingatkan nak buat april fool (astaghfirullah haram!) haha so I treat it as birthday prank je lah hahaa. Pastu mencicit dia menanges dekat forestto and bunny sebab ade org tua pervert ngorat dia HAHAHAHA!

Iza, Iza… tahu tak berapa banyak tangisan kelakar aku malam tuh sebab prank kau. Dah lah kau gelabah gile masa tuh. Tapi papehal aku mintak maaf dohh. Saje nak test kau hohohoo… :D hmmm bende yang selalu kita org buat lawak pasal air milo sebab dial ah aku start beli air milo sebagai air ruji aku dekat hostel. Pastu dia ni kuat makan tapi peliknya x gemok2 takpe impian aku utk tgok kau gemok satu hari nanti moga tercapai lah. Dia teman aku buat dosa, teman aku sodorm semua lah. Dia selalu layan aku yang pemalas ni. Kadang2 kalau aku nanges dia tahu ape nak buat (tahu tak dia buat ape- she left me alone) tapi betul lah tuh dia buat ,aku kalau boleh nak space kalau aku nanges. Dia selalu ingatkan aku yang pemalas ni and banyak songeh and memilih ni. Selalu kasi aku nasihat and in turn aku naikkan semangat belajar dia.

Okay ni last panjang sgt dah ni. Terima kasih sebab kejut aku and ckp “Ferra tidur betul2” always! . Terima kasih kalau kau selau save makanan DM utk aku (tapi aku rasa aku yang buat). Terima kasih utk ayat deep kau terima kasih utk semua . Ini post yang aku janji nak buat utk kau so semoga kau enjoy baca and menanges air mata darah haha. Aku syg kau Iza semoga kau x kecewakan aku and semoga kau setia berkawan dgn aku. Muah ciked please >.<
(jangan lupa June) erceyh…

Okay thats all for today
ADIOS :D

No comments: