Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 17 August 2013

Proud that my ambition is doctor




Assalamualaikum semua
tadi aku berkesempatan utk pergi walimatulurus kawan mak aku
okayh the bride was awesome cantik and handsome
what makes me atracted when I got to know that
the bride was doctor to be
two of them...

die org berkenalan masa kat mesir
masa tuh belajar medic
waaahh best giler
doctor kawin ngan doctor
terasa nk jadi doktor cepat2 pastuh kawin ngan doktor jugak :D
tema biru sea

nama lelaki tuh anas and nama wife dia sarah
haaaa sumpah best gila tadi
kebanyakan tetamu dia ramai pelajar kedoktoran
even ramai muka mcm arab
perghhh...
tadi mcm aku ade jumpa kawan aku...
nama dia hafsah
maybe laa tuh hafsah
yelaa daa 4 tahun kann terpisah

okay recently kalau tgk majlis walimatul urus kat malaysia niyh
semuanyaa upah deejay yg ckp ntah apee2
buat memekak telinga
pasang lagu ntah ape2
wasteless laaa
but this walimatulurus is really different than others
guess what,
dia upah kawan die kot jadi deejay
dejay tuh
seriously islamic gila
sepanjang aku makan tadi,
dia pasang lagu islamic,
berkongsi sunnah, sirah
sumpah best gilaaaa...
bapak aku pown puji...

boleh tahan kaya la pengantin punya family
siap ade upah catering utk ayam golek >.<
pastu ade candy corner
selalu candy girl akn kasi sekotak or sebag gula2 for budak kecil
but, die org sediakan satu corner utk
budak2 dtg amik gula2 sendiri
boleh pilih
perghh kalau gula2 murah x pee laa gak
tapi ni loilipop yg selalu jual kat airport tuh
*perghmelampaunyaametafora*
aku juga x melepaskan peluang utk 
melaukkan diri buat2 teman adek aku amik gula >.<
akward gila nk pergi kat khemah gula2 tuh
pastuh ade sorang pak cik tuh ckp
"adek nk amik gula2 pergi laa jgn malu2 pergi pergi"

what makes the majlis awesome is
sepanjang sejam aku duduk situ, aku x nmpak pown perempuan yg x pakai tudung
kebanyakan tudung labuh
well study mesir kan
hahhaa..best nyee kawin mcm tuh
terasa mcm kawin dgn org yg sebetulnyaa
mcm dia cari betul2 pasangan nye

I hope one day I got a chance to marry like that
i hope that I got a nice husband
waaahhh *lambatlagi*

tahniah diucapkan kepada bride tuh
kak sarah and abg anas
walaupown aku x kenal sebab dia jiran rumah lama aku dulu
yelaa mase tuh aku kecik lagi
mana kenal org kann

k lahhh.. aku teringin sangat kawin camtuh

kbyeee.. ADIOS :3

No comments: