Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Thursday 8 August 2013

Disebalik takbir Ghayee 2013


Assalamualaikum semua ;)
Arghh excitednyee nk raya..maklumlaa tahun ni x de peperiksaan besar
Okayhh i would like to share laa whats going before,future and past ...

Baju raya??
Ingatkan tahun ni x beraya sebab x de baju raya...
Tuptuptup..mama panggil masuk bilik dia suh try baju raya yg dia beli kat vietnam
Wargh memang excited..
Camtuh ahh cito eh...
Tema tahun ni pink..yay
Semua org kene turut ape yg aku mintak
Wahahaha
Baju raya berapa??
Total up ade 4...
Tetibe jadi byk kann...hahaha

Juaddah??
Tahun ni mama masak rendang :)
Actually aku x rasa lagi rendang mama...
Hahaha...busy ahh...wargh kejam
Mama tetibe masak rendang sebab tahun ni
Ade org yg tolong dia kat dapur
Nk harap kan aku ermm memang x laa
*sian suami aku nanti*
*naseb kau laa*
Sebaik kak heni beraya kat sini...
Kalo dia balik indon...hmm memang masak laa aku weihh...
Tahun ni jugak aku rest drpd mengemas rumah sebab kak heni ade..aku just tolong siket ahh...

Aku nk ucap terima kasih kat mama
Sebab belanja kite org berbuka dekat
Equatorial Hotel
And thanks to penaja2 mama
Sebab die org belanja iftar dekat
Royal Bintang and Allson Kelana
thanks a lott...


okayh sahur terakhir??
yahh exactly kat DM
ingatkan masa tuh lauk daging tapi..ikan keras jee x pe laa
syukur..
tahun ni aku mcm tetibe jee rajin nk gi sahur ntah laa maybe ade org kejut
or maybe dorm first floor

sebelom balik rumah..
sekolah ade mengada kan majlis katam Alquran
walaupown aku x dpt abeskan quran sendiri...
just juzuk 25 jee...
kira tompang sekaki laa..
Alhamdulillah

ade satu ketika tuh..
tetibe demam seminggu..dua hari aku burn puasa sebab seriously daa x larat
sebaik ade dkin teman...
daa laa nk dekat raya..
x de kerja aku nk raya time demam der..
tapi sebaik daa baik

memang terasa best laa ramadhan tahun nih
beramal dengan kawan2
kawan2 baru, Candies...byk membimbing aku
thanks a lot guys..
ni lagi naik f4 daa kan
hari tuh 3 kali Imam Muda FAtah bagi ceramah
best sangat2...memahami remaja (;

crush?
hmm x pikir langsung..sorry laa babe.. ade kekkadang je :P

persiapan raya pulak??
huarghh...
cayer tak kalo aku ckp
ayah aku dari seremban drive kite org pergi banting
just to beli kueh raya...and then balik -_-
aku pown ikut ahh..
perghh..aku ingat nk pergi mana laaa
hmm layan laa ayah..

tapi aku rasa kosong-_-
maybe amal ibadah aku sikit kowt
terima ke tak huh Allah akn ibadat aku
wallahuaƔlam
niat aku nk mengejar lailatul qadar...hmm x tahu laa dpt ke tak
org terpilih jee kot
untung laa boys dalam keluarga aku...
ayah bawak pergi iktikaf kat masjid pukul 2 pagi..
untunglaa lelaki x complicated mcm perempuan..

sebelom raya gak cikgu ade kasi kueh raya...
banyak..
alhamdulillah sedap2 belaka..
warghh.. tengah pikir jee bila nk dpt mood
habiskan kueh raya berbalang2 tuh :3

okayh request aku masa raya nanti
aku nk lawan duet raya ngan abg aku..
sapa lagi banyak
and semoga aku ade mood utk belajar for UB2 niyh
InsyaAllah

tetibe
family aku addiccted dengan REMBAU MOST WANTED
serious x tipuu..
semua lawak family ade kena mengena dgn bende tuh
otg pasang lagu raya
dia pergi pasang lagu WARIS..
papow yoo laa

syawal dah tiba...
jom rapatkan silaturahim
tapi ingat
kita sedang kembali ke fitrah manusia...
jaga aurat and jaga batas
sapa yg x leh salam tuh jgn nk mengatal tangan hulur tangan...
walaupown utk mendapatkan duet raya
okayh thats all

before that...
nni lagu raya khas utk anda :D

Anugerah Syawal- Bunkface ft. Ferra


sedap an den nyanyi....? -_-
k dah byeeeeee!!!
ADIOS :3

No comments: