Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 11 August 2013

Mercun


 Assalamualaikum
okayh today is forth raya
seriously boring
malam baru tak boring

okayh citer malam
kwn ayah dtg..dia mcm tokei rice cooker ahh
ayah beli satu rice cooker kat dia
pastuh dia ajar aku and kak heni pakai bende tuh
then anak lelaki dia seriously familiar
pastuh aku daa bosan aku pergi bilik tv and bukak citer
KONGSI
pastuh budak tuh and adek dia join
pastuh dlm bilik tuh aku tergerak nk tanya dia
"kau darjah berapa"
'form 1'
"sekolah?"
'stj'
"huh serious kau niyh"

pastuh bermula laa aku jadi polis soal2 org
hahaha
budak form 1 second intake rupa nya
patut laa mcm kenal
tapi sedeyhnyee aku tak femes laa
dia x kenal aku...
so sad so sad...
pastuh masa nk balik mak dia kasi duet raya...
wahhh sumpah terharu..


abes cheritaa STJ...
pastuh mama ajak bakar mercun
pastuh lepas citer abes baru main
so pukul 11 tuh kite org main...
best...kene abeskan malam niyh mercun tuh..
esok dedek daa balik kelantan daa..a
 that's all... 

ADIOS:3

No comments: