Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 10 November 2012

CeMbUnG

anneyong sayurrr >,<


guys.....
I made my time with my intell friends and with kids at
SK CEMBUNG
really have a fantastic day...
thanks kid...

It supposed Yogeswaren to lead as head of facilitator...
but...
he didnt so he asked me to be the head...
so... I be..

really tough but it aint no hard laaa...
first step is my briefing 

just fine with them but they were like troop of monkeys
some of us jerw yg tension ngan die org...

kite org pergi atas dasar Jalinan Kasih...
mule2 mcm x nk pergi sebab
I DONT LIKE KIDDIE

tapi best jugak kat sana...kite org conduct 
TREASURE HUNT...
mcm bercelaru sikit laa...
tapi okey sikit...
 boleh dende budak kecik sesuka hati...
stesen aku aku bersama 
Balqess and Man B
die org kata aku paling garang...
SO WHAT !!!

great moment sampai x nk leave
pastu ade cikgu sek tu puji aku...
"eh bagus lah awak ni"
wah bblushing aku...
pastu masa nk balik...
ramai budak salam aku n minx FB
paling terharu die org ingat lagi nama penuuh aku...
tulah...
sometimes nk jd perhatian kene lah buat pendekatan...


pastu ade sorang budak tuh cakap;
"kak Ferra, last2...kite nk peluk akak"
k rasa terharu...
pastu naik bas balik...
kenangan yg best lah...

No comments: