Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Sunday 31 May 2015

Accountancy Student to-be


Alhamdulillahhhhhhhhh !!!
Rezeki Allah memang melimpah2. Tak tahu nak buat cemana dah. Hanya mampu sujud syukur masa tahu keputusan.
Terima Kasih Ya Allah. Betul lah org cakap rezeki manusia memang setiap org berbeza2. Cuma bezanya cepat atau lambat. Tapi ada. So jangan berputus asa.



Tawaran Petronas dah keluar and Akhirnya dapat jugak. Susah kot nak dapat. One in a million jugak nak dapat. Sebab dengar cerita petronas amik 5 orang je Accountancy. Haih cemmana lah boeh terpilih haha. Aku rasa aku buat main2 je masa group discussion pon enjoy2 jee haha. Rezeki. Alya and Fatini groupmate aku pon dapat gak just lagi dua org lelaki my group lost contact. Tak tahu nak tanya cemana. Anyways, aku dapat tawaran Accountancy. Prep dekat Taylors College orientation South Australian Matriculation (SAM) 18 bulan and will fly to New Zealand for 56 month.

Thanks to those yang doakan rezeki aku murah. Hmm another tawaran oversea which make me doubt. Mana satu nak pilih ni. Haih. Sedeyh nyaa kene pilih antara dua yang best. Kalau tolak petronas rasa macam rugi. Kalau amik petronas rasa macam sayang nak tinggal sains stream.
Aku kene buat Istikarah lah ni. Mudah2han Allah bagi aku petunjuk and semoga aku tak salah pilih. Ya Allah andai jalan yang aku pilih itu benar maka kau permudahkan lah dan agar aku tak menyesali nyaa. Till then Assalamualaikum :D

Stay tuned to my answer. Whether Accountacy or Medicine will be my choice.

ADIOS :3 

No comments: