Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Tuesday 15 October 2013

Aidiladha twothousandthirteen

Assalamualaikum!!
hye everyone..its Aidiladha
semalam x berpeluang nk puasa sempena hari wukuf..
x pee laa budak asrama memang bangon lambat kan
hmm semalam x rase dlm mood raya sebab
khamis exam physic

about hari ni??
yahhh best laa sebab selalu raya korban aku tengok dr jauh jee pakcik2 abg2 jiboi lapah daging tapi tahun niyh
aku pulak take over..
sebab daa x ramai yg nk tolong
so aku dedek farid ayah mama control
amekaw

tahun niyh mama ade bahagian
just nama mama jee laa
I wish aku ade korban bila aku daa besar
aku nk lapah lembu korban sendiri jugak

aku niyh ank dara pelik sikit
org perempuan semua tolong masak kat dapur surau
aku sorang jee ngan mak aku lapah lembu
berbekalkan DSLR di tangan
style tuh!
ade jugak laa makan dalam bila abg aku suruh aku pergi kat dapur surau

tapi seriuos aku ckp tahun niyh memang best
walaupown x de mood raya haji
and tak balik kampung and balik asrama hari niyh
so what peduli pulak aku balik bila..
balik jee laa esok

moment paling best tadi aku ade nampak org keluarkan
perut lembu
tahu x dlm dia ade ape??
of course laa ade rumput yg daa kene cerna ngan enzyme cellulase
amik kau keluar bio aku tadi
habis aku ceramah sains masa lapah lembu tadi
pastu jumpa lembu pasrah pown ade gak
lembu nervous pown hader
mcm2 aku jumpa..

okayh laa itu sajoo
SALAM AIDILADHA you guys..
datang ahh rumah..

mcm biasa
PICTURE SPEAKS LOUDER THAN WORDS
Bismillahirahmanirahim
ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

 My dearest ayah melapah

 see the hand laa yg melapah

 best gila tengok org melaapah dia pown join

cukup2 ahh tuu!

 ade banglaa tuh dia bedah bende niyh..aku pown join ahh tengok 
sbb nk buktikan ape cikgu mira ckp

 keluar semua abomasom omasom reticulum

 ni cacing yg adek aku jumpa dlm perut lembu..serious ni real

 *peace*

 kenapa dalam semua gambar aku nampak pendek*

 naseb jee tuh sebab aku x pakai high heels

 style kann..ayah panndang melawan 90 degree

 pose baru

 sweet sangat >.<

 mengenangkan balik harinii?

 ni mcm cerita KL GANGSTER2+cinderellastories

 adek aku niyh aku pelik ngan dia..die gemuk ke tough*

 muka masing2 x nk kalah

 jap ni nak korban kucing leh tak?

 wuuuuuu lembu x pakai baju...

 supposedly lembu no9 mama punya tapi kene tukar

 serious kelakar tengok lembu niyh pasrah gila

 masing2 tunjuk berani padahal goy

dont judge the cow by its colour

 ni lahh lembu kite orang

 perghh excited gilaa mama

okayh daa siap daa pisau

that's all from meee
ADIOS:3

No comments: