Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Saturday 23 February 2013

Zaman Junior kami (zaman jahiliah kami)

Assalamualaikum earthlings...
may you wake in peace...
dari tadi mumbling...
mentang2 laa nk balik kuala pilah daa nih..
nasib je tuh dpt cuti sakit yg panjang
kalau x kerana bisul ini pasti x kan balik...
UB 1 is around the corner guys...
and Im gonna pay back for the PMR >.<

masa cuti nih aku byk main je buku di tangan sangat hampeh...
x der mood nk belajar sebab pikir sakit jee...
and aku teringat di zaman muda mudi masa aku junior...
memang jahil kot
minat ni minat tuh...well bila ingat balik memang kelakar pown ade..
sampai aku minat seseorang sampai aku buat buku bibiliografi dieorg hahaha
sampai budak ni tanya lagu melayu pown aku x tahu nk jawab..
yelaa..dulu aku nk layan apatah lagi minat lagu BM pown susah...
wekk~~

nak tahu apakah...... :3
ni lah die...
hehehe...



bukan aku sorang jee layan bende nih..
yg turut melayan,
Aku Balqees Anne Anym Intan
memang kalau dlm kelas x de lelaki, memang kite org laa yg memekak nyanyi2
tu lah pengalaman paling best kat KHAWARIZMI,yaaahhh!

THIS IS ABOUT OUR LITTLE CRUSH NOT OUR MR.RIGHT
TaKe A nOtE PlEaSe!



#1 JUstin Bieber
nih kene jd first topic..bhahaha
sebab ni fist crush aku masa form two..(late form 1 actually)
as you know sume lagu and hidup dia aku lancar
Belieber lah katakan...
sampai locker aku masa inspection pown kene tegur dulu
sebab penuh gambar and poster dia sorang JERWWW!
ada tuh satu buku pasal dia pown aku terbitkan...penuh gambar dia dalam buku tuh
tersimpan semat dalam bilik aku ni sampai skang hehehe...
sampai aku nyanyi dalam kelas pown budak2 kata..
"DAAA DAA DAAA ferra..hujan kang...>.<"



#2 One Direction
actually ni bukan minat aku ...
aku hanya ikut Balqees sebab dia minat Oran...
sapakah???tanya laaa BalOran itu sendiri ehh..hahaha
aku just suka Liam botak thats all...
kebanyakan lagu die org serenade..
sebab tuh balqees minat kot *maybe...wakakaka..
dia sangat obses...
and Im like:"hey dah dah stop mention aku lagi kat twitter pasal Oran2 kau..."
kay balqees jgn tersentuh...ahhaha...



#3 Joe Brooks
yahhhhh!!!yes he's cute,yes he's styles and yes he's smart!!!!
lagu dia memang best but toskly lagu dia daa x keluar lagi...
and aku and Anne menanti debute terbaru dia...
Anne is the one who crush him the most...
aku...ade laa sikit2...
tapi bila ramai yg daa kenal dia aku daa malas nk crush...
bagi jee lah anne...sian dia...
aku daa ade Biebs lagipown(camtuh sekali ayat eh hahaha)



#4 David Archuleta
human earthlings yg paling comel aku pernah jumpa!!
*xde lah paling comel*...boleh laa 79%
Mr. Right aku lagi comel kowt :3
Aien dulu kutuk eh sebab daa x nyanyi sebab hal church
bila keluar gambar dia terpampang besar kat surat khabar
she is the one who fight for that pic
okay Aien you were very mysterious >.<
I think so..muehhehee..



#5 The Wanted
double yaaaaaaaaaaH!!!! I would prefer them much than One D
sorry Oran I mean that..hehehew:3 <-gelak jahat
lagu die org ganas x mcm oneD lembut...
I love their British English slang a lot!!!
masa nyanyi all time low lah terserlah slang die org..
and aku pown terikut slang tuh kekandang *adeke?*
dalam kumpulan mesti ade sorang yg best boy...
yup..He is Siva and Tom...
kalau tengok video Youtube..mesti aku akan perhati dua org tuh..


#6 Big Time Rush
and x tahu cemana boleh minat
I just minat laaa...nk ape lagi kann...
best boy group ni Logan...*paling ensem<3
and hambar-ly best boy aku, Qysss minat...
hahha berebut Logan..
memang jahiliah betul..bahahaha...


#7 Taylor Lautner
owh Im madly with Twilight
and stop talking about the Breking Dawn part 1 I know its hilarious...
aku minat dia since aku tengok new moon..
x tahu asal lah dia ensem sangat...
sampai ade senior STJ tuh kite org satu classmate panggil dia taylor STJ..
(tu rahsia class..sesiapa jgn bocorkan kat budak lelaki please)
sebab rupa dia mirip gila KALO PNDG DR JAUH*...
tapi drpd dekat...jarang sekali...hahhaa...
six pack?? aku x kesah sangat...
tapi bila sebut dalam twitter pasal TL, mesti emal n Qiller nk rebut...
sounds crazy right?sampai kite org compete nk letak nama twitter
so thats why my twitter is Daniel Lautner cuz his real name is Taylor Daniel Lautner <3



#8 Greyson Chance
kay x berani nk rebut drpd Anym...
dulu aku ingat lagi,yg first kenal dia kat STJ hanya Anym and aku...
betul x anym??
aku kenal dia dalam Galaxie...anym kenal dia kat mana ntah yg pasti dia cerita kat aku...
pastu bila debute single dia waiting outside the line popular kat Malaysia,
terus anym marah...emo gila...
"ni aku x suka ade org nk rampas drpd aku"
sabar kay anym...hahhaa..
aku percaya kau!!!



#9 Cody Simpson
nih Balqees n aku lah kepala dia...
wakaka...tapi yg paling obses balqees laaa...
dia minat mamat nih dulu baru Oran2 tuh...
dulu ingat lagi kite org tukar2 lagu pasal cody...
aku kenal cody start drpd balqees laa...
"AKU DAH GILA NGAN CODY SIMPSON"
tu laa yg dia update status kat FB(aku ingat lagi tau) and since tuh aku cari budak ni sape
and try youtube...
bolehtahan laa jugak..
dulu x ensem skang daa ensem...

Ni laaa perangai gila2 budak khawarizmi junior
I miss our old time spending time together about THESE THINGS
and finally I realise that we cant go back in time...
and when we fight,when I recall all that memories,Im not mad dahhh...
If we could have Doremon pocket...I would like to bring back that happiness<3
Thanks Girls Al-Khawarizmi
Buddys takkan terpisah:3

Adios,Gracias!!

No comments: