Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Wednesday 20 February 2013

BInShUL

Assalamualaikum!!!!
haaa..terkejut dpt balik umah sampai ahad..asal tadi 
pn. Rozlina happy semacam jee bila kuar bilik bonda???
something good happen..must be!!

asal aku balik umah???...its start hari jumaat..
bila aku nk amik wudhuk masa nk solat zohor...
aku asik tergaru2 kaki aku yg gatal..bila selak
seluar PJ, aku nampak ade bisul or kind of nanah laaa
sebesar 10 sen...
seeriously gatal...
malam tuu daa gatal gila..
nak garu x leh..pastu allay,cik pah, najwa and kak wan...
daa geram sebb aku asyik2 ADUH* jeee
die org pecahkann bende nih..
lagipown ni first tyme aku berpenyakit nih!!
and memang meraunggg!!ngan die org yg garang pecahkan bende nih

esok tuu daa la ade team building..lasak laktuh...
akhirnyee aku BENTAN!!!
memang paling sakit aku jalan hari ni laa..masa perhimpunan pagi tadi 
I CANT STOP CRYING...
budak yg beratur pandangjee aku

pastu aku terpaksa menyerah kalah sebab bebudak ni daa halau aku suh gi matrone
akuu pown daa takut sebab lebam niyh daa besar sangat daa..
malu jerw tadi menangis depan pejabat sume org tengok >.<
sebaik ade Allay backup...
and thanks to Pujah and Mell..
thanks for being caring to me`!!!!
pastu kene marah ngan cikgu Azlin sebab daa teruk baru nk gi matrone..

and pergi lah matron...
jumpa doktor beliau kata beliau kasi antibiotik and ubat cuci jerw
sebab nk kuarkaan nanah x leh sebab x masak lagi..
(nak jee aku pergi kat stove masak sendiri~ceh)
and lagi satu nk kuarkan nanah ni kene operate kat hospital besar..
x nk dee aku pergi hospital kerajaan..
baik terus mintak KPJ
banyak peralatan canggih and doktor sume daa kamching ngan family aku

then dia cuci...pastu cik Ana suh mintak MC
aku pown patah laa balik amik mc kat bilik doktor tersebut
and aku mintak laa cuti tuk hari ni sebab aku nk belajar CHEM esok
last day kot ngan cikgu fauziah..lepas ni daa kene belajar ngan cikgu Aida balik
pastu dia tanya

D:nak balik tak??
F:hmm..hmm...(in my mind"kalau balik mesti nurse yg jg nenek aku tuu boleh dressing
    kann aku and x yah laa aku susahkann cik pah..")
    hmmmmmmmmmm...
D:cepat cakap nk kee tak??(nada mengugut)
F:(sepantas kilat aku angguk)yee nak !!!

so beliau kasi aku cuti 3 hari and suh aku balik umah..yay
sseksa duduk hostel dengan kaki mcm niyh
tapi sedih jugak x masuk ADD tadi..die org belajar ABSOLUT FUNCTION
and ntah mcm mana tah aku nk belajar belajar balik
kalau dedek ade kann senang >.< abg nk ajar??
dia dengan dunia dia jee..
and sedih sebab esok CHEM...
sedih jugak lagi sebab x tengok kawad hari sabtu niyh and patutnyee aku jd photographer
utk hari itu...

aku suruh ayah amik aku kat dorm..pastu ayah yg sangat pandai,
dia terfikir mesti aku tidur dalam dorm so dia x dpt nk kejut sebab NO MENS aloud!
then dia pergi kelas aku suh sorang kejutkann aku...
so ANITA pergi dorm kejut aku...
then aku hantar dia balik kelas...
pastu bagi mereka, CANDY, coklate...
muka semua bahagia jee...
aku x tahu mcm mana berita pasal kaki aku leh tersebar..
aku daa suh allay shut her mouth daa x silap aku...
biar jee lah..
masa aku dtg kelas nk amik kerja sekolah...
mereka semua serbu aku..tanya mcm2
Ferra kaki kau patah ke terseliuh?(tu JIMBO)
Ferra jgn tinggal kan aku...(tu Ammar)
Ferra thanks coklate...(tu Adib)
yay Ferra balik...(tu UE)
Ferra doktor cakap ape?(tu pujah)
Ferra kau cuti ke??(tu bubur)
Ferra kau cuti sampai bilakah?(tu allay)
Ferra nk tahu kerja ADD x??(tu fudge)
yg paling stylo jumpa mAD kat pejabat,Ferra kau x masuk kelas ke??

*maaf kepada soalan yg tidak direspon..nk cepat balik jerw tuh hahaha*

#pergh penat aku pandang semua org jawab soalan..
huhu..BTW thanks ANDa!!!
Thanks for being caring...jgn miss aku ehhh...
and jgn jeles aku cuti sampai ahad...
memang la best cuti tapi sedeyh dpt penyakit mcm ni
bukan aku mintak...

soo aku balik umah..dalam perjalanan ayah lapar and dia belanja aku makan kat WARISAN...
aku mcm nk muntah bila makan.tak silap aku baru makan sikit..
maybe aku tertekan sebab BInShUL and rasa mcm nk demam...
makan malam tadi aku x de selera kot
solat pown aku duduk
nak mandi...susah gillos
sebaik ade Mk Ck Rozie yg boleh tolong dressing kann esok...
tu laa main point aku balik umah..
'sebab ade nurse yg boleh dressingkann...

k lahhh...kaki aku daa bentan daa tulis blog niyh...nk tidoo pulak..
sweet dream people!!!

ADIOS!!

No comments: