Something ends because there is something better lined up in the future

Something ends because there is something better lined up in the future

Thursday 29 November 2012

Ini untuk awak sorang jew

Assalamualaikum... :D
who stand next to me?wanna know her?
nak citer lah ni...sabo lah...


always be a white witch :)

hahaha...kenape white witch...?
awak, x semestinye witch tu jahat...
white witch tu sebab awak ni kadang2 jahat dan kadang2 BAIK....
thanks for your credit towards me...
thanks for STILL appreciating me as your besttie...
although I cant replace Qyss place,but still
Im your friend...

Ni saya punye credit untuk awak...
a titanic plus gigantic THANKS for the one named BALQIS ARIFFIN...
hahaha...nasib baik saya ade memegang satu character dalam hidup awak...
sebenarnye dulu pown saya x der lah suka awak sangat...
tapi macam yg awak tahu saya sudah boleh menerima awak sebagai seorang 
kawan yang memerlukan bimbingan...

sebaik awak berubah awal...kalo tidak..saya x tahu lah nk wat camne ngan awak...
saya doakan hanya terbaik kepada org yg pernah berkawan ngan saya..
awak.,
boleh x kalau awak janji ngan saya...
boleh x kalo awak lepas ni jangan gaduh ngan saya lagi?
boleh x kalo awak lepas ni jadi tulang belakang saya..?
boleh x kalo saya pinjam bahu awak masa saya nanges..?
boleh x awak back up saya bile kene bash ngan org lain?
kalo saya dah mati nanti, boleh x kalo awak kenang jasa saya dengan
mendoakan saya lalu jalan yang lurus...?
saya x paksa awak untuk buat seperti itu tapi...
just nak awak jgan lupa saya masa awak akan melupakan saya...



awak...semoga ilmu yang saya bagi awak ni, awak dpt share kpd org lain...
ilmu saya apelah sangatkan...
awak!
terima kasih bagi saya present mase birthday saya...
maaf x bagi awak..
thanks for everything...
halalkan ape yg awak dah bagi kat saya selama nih...

ni saja laa untuk awak...
being your friend is more amazing than plucking stars in the sky...
doakan batch awak dan saya mendapat full 8A...
hahaha...jgn lupe doakan saya dpt BEST STUDENT BM...
hahaha..besar sangat cite2...
k lah...nothing more can describe you...

 wait for me at the Ryan door...


sebab awak baik dengan saya,saya tak sampai hati nk sakiti hati awak :D

No comments: